今日一味訓呀訓,訓到佢地嘈左我起身
起身擦牙,洗臉之後就去左hall5做咩「早晨操一操」
食早餐,食左咩唔記得晒
then番去hall5玩「十字路口」
咩睇完一套話劇,自己覺得岩就去對個邊錯就係錯個符號個邊
錯個個近d,又累.so成日行去錯個度
之後番房訓覺,訓到唔知醒-0-
好彩Mandy叫醒左我,多謝
玩終極一戰,我地組玩一個自己整個網出黎抽籤俾邊組爬
我地抽到第1組-0-
我係尾二個個爬,爬到個頭出左網個時就急急腳走出黎
點知佢話唔計,無奈
之後玩三五成群,掉水彈=0=
好彩兩組入面嬴左一組
張俊賢個組就嬴晒=]
之後玩個個就係有條柱,有好多窿窿.最底有個乒乓球,要用水整到佢浮上黎
一開始我就同阿俊去裝水,之後由鄭啟良同阿龍接棒
3個人去左,得番我地3個from1=0=
按窿按到唔夠手,希姐就用腳指,我就用口,陳達wing就「籃」住=0=
玩玩下得番鄭啟良裝水,其間手唔夠搞到成日噴水出黎,笑死
之後最後個1個字度我差d中暑.
好彩佢地發現得早,淋左勁多水落我頭度降溫-0-
最後都係失敗左,仲由頭濕到落腳tim.不過都幾好玩
番宿舍沖涼訓覺,訓唔著.起身汁野
之後同tracy她地傾左一陣
黃昏會,唱下詩歌.講耶穌
悶到抽筋
唔記得左食飯先同分組討論先
買杯麵番去當宵夜
沖涼出黎就食.おいしい食べ物.おいしい食べ物
then成班男仔入左黎打牌
輸左就走,唔俾錢,好衰[雖然唔關我事=0=]
張俊賢入黎排杯麵,排完就走左
等tracy佢地出去觀完星後番黎傾計
kmk過左黎,原來佢地訓晒=0=
我地係咁傾cck,佢地要傾先的
之後kmk同cmc係度竊竊私語,唔俾我地聽.衰衰咁
我,清清同tracy就係咁傾.傾到2點半先訓覺=0=
第二日,完
|