今日自己一個人係屋企
亞妹同亞爸去左註冊,細佬就去左表弟屋企,亞媽就番工
唔理我,衰衰咁~
then開電腦搵人傾計
點知一個人都冇on= ='
唯有打一陣機
打打下又悶喎,so上下網咁囉
又突然諗起我地中一去camp個d事
============================================================================
第一日我地去迪士尼,玩得好開心
飛越太空山好正~
第二日起身做早操,之後食早餐
then去左個羽毛球場畫畫
我地組都幾齊心下諗要畫咩
仲影埋相tim~
食完午餐就玩個個咩特攻隊,要考我地合作性喎
一班分開兩組.
結果我地組玩到一塌胡塗
晚上又係玩咩咩特攻隊
今次難d.要6個人一組
4個要朦住眼,2個就帶路
原本覺得好難玩,唔敢做朦眼個個
點知好鬼easy-0-,一玩就上癮
我,蔡寶寶,張sir,譚仔,邦邦同鄧晴心一組
最好笑個次係蔡寶寶帶隊玩野
係咁左,右搖動.
之後帶我地去d埋邊度想我地撞落去-0-衰衰咁
結果張sir同譚仔真係中招,撞左落唔知邊度[當時我朦住眼唔見]
之後佢地就同我講前面有野,叫我小心d
蔡寶寶就係度狂笑
之後行到去車輪個度,要我地踩住車輪過
又凹凸不平,又難行
行到最尾個時張sir跌左落地=口=
仲打死都叫我唔好講俾人知
反正依家都過左去喇,講出黎開心下都好XD
之後就係番一齊做任務.第1個好似俾左一堆英文字母你
叫你解番d意思,照住黎做.
我地最後都唔識解,要亞sir俾貼士,但要扣分
原來只要將d英文字母推後兩個就得-0-者係c=a咁樣
之後要解普通話拼音.我同亞哥[劉劍豪]成功翻譯
之後佢叫你搵一個亞sir
then去左個阿sir個度叫我地手拉手[我都唔記得係咩事]
之後就俾左一張紙你
入面冇名.係呢個渡假營ge平面圖
張平面圖有一個位打左個x,叫你去個個地方
蔡寶寶好叻,一望落去就知邊度
我地番到去個網球場,我地係第3組番到
我地班有一組已經到左,仲有組1a班.1a班係度「噓」我地
好黑人憎.最後又話要掉雞蛋,又話唔可以俾佢爛,鬥遠
俾左一大埋材料我地
邦邦好俾心機咁整,差唔多整好個時唔小心用左少少力,整爛左-0-
唯有扣分令過第2隻.最後都成功左
到左第3日,d老師就宣佈邊組第1
結果係........我地個組
嚇左我地一跳,都唔知點解的=0="
第2就係我地班另外個組,第3就係1a班某一組
之後我地串番1a班,好好玩
最後就要汁野走,雖然好累,但玩得好開心
============================================================================
諗到呢度就喊左出來
好彩冇人見到,即刻洗臉
好眼訓,打住咁多先
有其他野發生一陣訓醒再打
88
|