今日一開身,洗左個臉就開電腦
注意:唔係打機=]
上網搵到一陣資料後食早餐
之後掛左陣機就食lunch
食完就同fd番學校令通告
去到佢竟然「縮沙」=]
要我按鐘叫開門,照做喇
等左勁耐先有人黎門口俾我地入
then叫我地坐一陣,等下喎
見到呂sir係個禮堂度搬野
之後出左黎同我地去令回條
我地向個姑娘令左回條之後就去啟田買game
晒左我300$>)
番到屋企點知係玩唔到
好彩俾有後備..................就係我細妹部機
玩就玩到,但勁lag
遲下要更新顯示卡先得囉
同細佬玩左幾個鐘,感覺都唔錯
之後就食飯,沖涼喇
今晚法證先峰大結局喇
好唔捨得呀
|