cursorshelp

bubu0126
暱稱: =v=
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
Time*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-_-''..
HK=3=
朋友..?
突然..@O@?
Busy*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 81
今日人氣: 10
累積人氣: 1259
好友名單

2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天



久了*

--很久沒有打日記了--近來番學都不錯.只是很累而已..希望直升.^^--

星期6入了車c .做左小富婆了.很開心..呵~~.happy..

今日拉直左個頭.坐左三粒中.屎忽好痛.= =定型哥陣郁左幾郁..而家個尾有少許唔直..\./

>_<''呢排幾中意marie.* ^^喵~~~

明天又有假放了..^^

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-09-10 12:14 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天



冰冷*

第二日番學..仲唔係太識認= ='',,高二lu..要好努力先得..因為我有遠大架志向.~哈.

今日個位好凍..著件長就三都好凍..超凍牙*嗚...><"

凍到傷風了哦--'',,take care bubu*..

放學一即走..趕去食飯..今日去左小紅喵.= =都係好多人.但係都算有位坐..

呵..以后的日子也這樣..很煩..很想快點有車=-=''唉..--''

日子很難捱..><''嗚~

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-09-06 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天



上學的第一天*

今日朝早起身番學..oh..好有秋天氣識呢..= =''番到學校的坐位凍得很= =

@_@中午跟餅子去了小泉食飯..@v@飲百香果茶..ya ..^^.

番學..= =''下午放學跟餅子逛街..=v=''呵.*還有去了鮮果仁飲百香果@v@

百香果百香果百香果

=v= 對的.我還沒有睡覺.*

= =日子慢長有排捱*

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-09-06 01:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 3 日  星期一   雨天



--開學了--

今日開學lu..-_-一早要起身..以后一年來也要這樣了.=v=''

早上坐車回校..側面撞車..嚇瓜了*ha-v-'分校很美..>v< haha

=_=因為大意sis 唔見左個電話=口=''

下午跟餅子去行街同埋拎書..-v-買左對皮鞋..餅子沒有買錶..很貴的..

餅子真有米=v=''接著回家打機..升lv..mia 生病了..保重ba*打機打到5點..

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

對你可說是愛又恨..為何總不可以對我好一定..也許我這樣也有點自私..

我真的想選離開了.因為我相信我們可以有一個更好的另一半..不是什麼

只是我感到心痛.怎麼你要找小事情來罵我..我覺得我應有的任性也失去..

現在就連打電話給你也怕你罵..請讓我離開..讓我放縱..對不起.*

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-09-04 03:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天



小遊-v-

呢一日係暑假ge 最后一日啦..時間真係好快..天日要番學..係一間先岩..-v-因為而家3:00am lu.

我仲係訓唔著..琴晚打機打到6點..今朝約左原本11點去mia home play= =但係好攰..頂唔信..

唯有二點半前去到.點佑鬧中無叫..好釆1點自動彈起..-v-安全咁二點半前到達..haha.=v='

ohoh..,,搞到三點45分先去坐車..去竹灣swimming pool.等左好耐先上到車. --

唉..激死..去到唔同i luv ge pool.= = 是但..一樣咁落水swim..之后搞左好多野..9:30先出到大6..食唔到扒了

下次a..食sushi then back home..天日要番學了..希望係有好架開始啦..

bye bye la 暑假..我黎緊啦..下一個暑假..~

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-09-03 03:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]