| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
|
久了* 
|
|
--很久沒有打日記了--近來番學都不錯.只是很累而已..希望直升.^^--
星期6入了車c .做左小富婆了.很開心..呵~~.happy..
今日拉直左個頭.坐左三粒中.屎忽好痛.= =定型哥陣郁左幾郁..而家個尾有少許唔直..\./
>_<''呢排幾中意marie.* ^^喵~~~
明天又有假放了..^^
|
|

|
|
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
|
冰冷* 
|
|
第二日番學..仲唔係太識認= ='',,高二lu..要好努力先得..因為我有遠大架志向.~哈.
今日個位好凍..著件長就三都好凍..超凍牙*嗚...><"
凍到傷風了哦--'',,take care bubu*..
放學一即走..趕去食飯..今日去左小紅喵.= =都係好多人.但係都算有位坐..
呵..以后的日子也這樣..很煩..很想快點有車=-=''唉..--''
日子很難捱..><''嗚~
|
|

|
|
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
|
上學的第一天* 
|
|
今日朝早起身番學..oh..好有秋天氣識呢..= =''番到學校的坐位凍得很= =
@_@中午跟餅子去了小泉食飯..@v@飲百香果茶..ya ..^^.
番學..= =''下午放學跟餅子逛街..=v=''呵.*還有去了鮮果仁飲百香果@v@
百香果百香果百香果
=v= 對的.我還沒有睡覺.*
= =日子慢長有排捱*
|
|

|
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
|
--開學了-- 
|
|
今日開學lu..-_-一早要起身..以后一年來也要這樣了.=v=''
早上坐車回校..側面撞車..嚇瓜了*ha-v-'分校很美..>v< haha
=_=因為大意sis 唔見左個電話=口=''
下午跟餅子去行街同埋拎書..-v-買左對皮鞋..餅子沒有買錶..很貴的..
餅子真有米=v=''接著回家打機..升lv..mia 生病了..保重ba*打機打到5點..
------------------------------------------------------------------------------------------------------
對你可說是愛又恨..為何總不可以對我好一定..也許我這樣也有點自私..
我真的想選離開了.因為我相信我們可以有一個更好的另一半..不是什麼
只是我感到心痛.怎麼你要找小事情來罵我..我覺得我應有的任性也失去..
現在就連打電話給你也怕你罵..請讓我離開..讓我放縱..對不起.*
|
|

|
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
|
小遊-v- 
|
|
呢一日係暑假ge 最后一日啦..時間真係好快..天日要番學..係一間先岩..-v-因為而家3:00am lu.
我仲係訓唔著..琴晚打機打到6點..今朝約左原本11點去mia home play= =但係好攰..頂唔信..
唯有二點半前去到.點佑鬧中無叫..好釆1點自動彈起..-v-安全咁二點半前到達..haha.=v='
ohoh..,,搞到三點45分先去坐車..去竹灣swimming pool.等左好耐先上到車. --
唉..激死..去到唔同i luv ge pool.= = 是但..一樣咁落水swim..之后搞左好多野..9:30先出到大6..食唔到扒了
下次a..食sushi then back home..天日要番學了..希望係有好架開始啦..
bye bye la 暑假..我黎緊啦..下一個暑假..~
|
|

|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »
|