| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
|
2007-08-22 
|
|
-nothing special-*
|
|

|
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
|
水上之旅.* 
|
|
這是第二次和fd子們去旅行,今次去swim..去邊swim? 水上樂園囉..ha
-v-''羡慕呢?..4點2個字係關口集合.隻餅遲到..之后食d 野再坐車去到.好平安咁去到.*
then?? of coz 大玩啦..玩左個飄飄下ge野..都唔好玩ge..-v-之后去左好高ge地方到轉落黎..開頭好驚~
玩左之后?一d 都唔驚,..好暈..之后有d 小事件..不想題了..餅沒有玩這個,,她很怕..-v-這次不是我最小膽..haha..
接著去水池玩..enjoy 下在水上吹水風的感覺.*..他.?也不想再想了.他去了.也沒有人家那樣sweet..>_<'
走lu..之后去鋸扒..=v=n 鋸餅餅的扒..ha..*之后番home..
今次ge旅程衰然好短..但係好開心..好relax..^^..
|
|

|
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
|
MY FEELING- 
|
|
-又作文了,這次題目是我的感覺...
為何在我人生中會出現這樣的一個你!?
是教訓還是緣份!?
但我從沒後悔.只是怪我自己把你寵壞~
我真的有很多的苦話想說..
為何?我總是得不到珍惜?
我花光心機,只想令你開心,想你愛我,對我好一點.
我不是想怎麼.
只是想你對我好點,
就?真的很就!
你從來也沒有站在我角度為我想過~
只是發著大男人的脾氣~.
我真的忍夠了.受夠..
>_<可否讓我停止這種感覺..
愛一個人不是想令她開心ma?
難道你不愛我.~
[緣盡照常微妙,心繼續跳]
[若果想哭泣,哭5.6秒]
到這時,我不知道再也可以笑什麼.
我們一起的路也結束..
只可以祝對方找到更好的.
thank.
thank for my fd=v=
|
|

|
|
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
|
I am very tired  
|
|
--唉~話咁快仲有13day就番學喇--
時間真係過得好快..*
><"我每日都係好晏sin 訓然之后又好晏sin 起身.
哈~1 d 都唔充實-v-''
前日訓得5個中倒.
今朝又要早起.番工*[派下"錢"姐]
哈*哈*
真係好攰..
幾乎坐車都恰得著..>v<"[當然無la^^]
番到屋企又好精神wo.
online 搵美亞打機..
今日都升左好多lv 下..好開心..5該哂美亞同佢honey.*呵*
>v<"好悶..
我唔想咁快番學.但係放假又唔知做咩.
其實e 家我好眼瞓架..
但係我又唔想訓wo..好茅盾--
計劃會星k 二去水上樂園..希望唔好下雨..但又唔可以太hot.haha
oh.~
都唔知講乜鬼野..
哈哈.**bye 2!~
|
|

|
|
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
|
興合合* 滴滴答* 
|
|
今日一早起身,,洗過頭..之后換完3去搵多咀兒..番工..派野..*_*''
原來係比我想像中辛苦的..又熱又攰.>口<"好唔想做牙..唉吔..
不過應成左人地..無計啦..死頂..派完食埋LUnch之后..去左多咀兒舊屋打機.涼冷氣..*
之後攞番個盒去多咀兒屋企同埋佢get money..之後去comebuy買野drink ..-v-''嘩~
好味牙..after 去左奧運城打機-v-''三點幾中坐車番屋企..塞車到死..之后同mia &會長 一齊玩
佢地真係好..肯大我up lv..thank very much.*>w<"
玩到岩岩大約10點10分.=口=屋企停電...因為行雷..好好好大的雷.和下大雨..*
難道因為今天是牛郎織女相會的日子..>v<"大過迷信ba.*
-v-''好釆都係停左一陣電姐..而家無事..打埋個日記天日再開工..仲有天日咋..-______________________-vha*
今日朝早好hot..夜晚又涼又大雨..仲唔係興合合* 滴滴答* ha
|
|

|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|