cursorshelp

bubu0126
暱稱: =v=
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
Time*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-_-''..
HK=3=
朋友..?
突然..@O@?
Busy*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 81
今日人氣: 31
累積人氣: 1280
好友名單

2007 年 8 月 7 日  星期二   雨天



大陸之程~

8月7~8月9 我都係大6-v-'',,因此無打日記..>0<",,而家補打番..haah..

番大6今次算係最好玩的一次了..番左去ge 第一,三晚,去左唱k同食buffet.*.很好玩..又平又靚間房..^^

今次番左去都唔係幾悶ge..不過比蚊咬就幾係野..-口-''ke..番大6玩ge 喵喵

haha..縮少左..^^....10號朝早走食埋飯番屋企哥陣同阿"女麻"鬧交..我好唔中意佢..

因為佢成日都無口恥..應成人ge野又反口..好心咪搞事掍..哼..

喵...bye2~

 

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-08-13 02:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 6 日  星期一   雨天



約會.

續琴晚ge..多咀應成我會早番..結果..唉.有時,我真係好笨..e 個同時我真係好認真咁考慮係咪應該放手.

但係咁多年ge 感情,,我真係怕放唔到手..怎好.!?

 

昨晚在發夢去不成水上樂園><"不要說我衰吧..

現在還下雨..baba從大6回來.也對我說大6下雨中..

怎好?能去ma?=口=''

下回告訴你ba..haha

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-08-06 02:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天



--Sunday*--

因為習慣地淩晨5時才上床睡覺,,因此昨晚三時多仍睡不著..找朋友聊天.她們早已進睡了,只有我這一個才在等待跟周公連線..><'

不知何時.,連線成功了,我也迷糊地進睡了..

早上中午二時多才起床..吃了一些蛋糕.洗過頭后,跟咀兒聊聊過後.便跟媽媽話弟弟出去了..

先去祐漢,買了泳衣,準備明天去玩而買的.接著到大陸去,剪頭髮.陪弟弟買了3褲,.吃點東西回家了..

回到家中..頭很痛..痛死了..現在沒事了..-v-''

明天要去玩了..haha..=v=''

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-08-06 12:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天



朋友..之約..

今天..跟mia 一起逛街..回想起..自從美亞*跟會長一起.大家也是各自陪伴著自己的另一半..

難得今天能夠抽空相聚真的很高興..^^..看見美亞*好像因為跟會長一起后,..成熟了很多.

雖然她在我心中也是一個較理自的人..可是今天感覺到她比以為更成熟.更理志..

久違了的相聚,沒有使我們的友誼疏淡,反而是更多更多的話題..-v-

今天真的很高興..她陪我去選泳衣.可是我看不上眼..一方面$很貴.二來不太美觀..

在這過程中美亞*不斷給我意見,怎樣怎樣比較好..很高興有這個意見專家的朋友仔.

我覺得她在我身邊的朋友中,是最理性的一個..我總覺得,她日後定會是一位出色的媽媽.

因為她不但廚藝了得,而且思想也比較成熟..

這一天的相聚..我們大家也感覺跟朋友一起比跟另一半快樂..

哈..也許是很久沒相聚吧..forever fd@..

 

我的作文水平永不及ban..>_<"為什麼我不能把感覺強烈地抒發出來架??????????????

tell me why ?? ban??

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-08-04 03:39 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天



2007-08-03

今日訓到好晏,dad比左d 錢我地,,之后走左,之后繼續sleep''..

-口-''晏就多黎左我home 染hair,,but佢唔成功,,上唔到色..=口=''

之后睇左陣電視出左back take some money..it is the last one..

have not enough money to play in this summer holiday..><""

..諗住天日去水上樂園,but 餅未but 泳e..要下個week monday..=v=''

ohoh..今天打機,,很hapi..yo..

buy some magazine see ... boring**

 
 
                                                              

                         
  刊登時間:2007-08-03 01:28 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]