| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
|
大陸之程~ 
|
|
8月7~8月9 我都係大6-v-'',,因此無打日記..>0<",,而家補打番..haah..
番大6今次算係最好玩的一次了..番左去ge 第一,三晚,去左唱k同食buffet.*.很好玩..又平又靚間房..^^
今次番左去都唔係幾悶ge..不過比蚊咬就幾係野..-口-''ke..番大6玩ge 喵喵
haha..縮少左..^^....10號朝早走食埋飯番屋企哥陣同阿"女麻"鬧交..我好唔中意佢..
因為佢成日都無口恥..應成人ge野又反口..好心咪搞事掍..哼..
喵...bye2~
|
|

|
|
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
|
約會. 
|
|
續琴晚ge..多咀應成我會早番..結果..唉.有時,我真係好笨..e 個同時我真係好認真咁考慮係咪應該放手.
但係咁多年ge 感情,,我真係怕放唔到手..怎好.!?
昨晚在發夢去不成水上樂園><"不要說我衰吧..
現在還下雨..baba從大6回來.也對我說大6下雨中..
怎好?能去ma?=口=''
下回告訴你ba..haha
|
|

|
|
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
|
--Sunday*-- 
|
|
因為習慣地淩晨5時才上床睡覺,,因此昨晚三時多仍睡不著..找朋友聊天.她們早已進睡了,只有我這一個才在等待跟周公連線..><'
不知何時.,連線成功了,我也迷糊地進睡了..
早上中午二時多才起床..吃了一些蛋糕.洗過頭后,跟咀兒聊聊過後.便跟媽媽話弟弟出去了..
先去祐漢,買了泳衣,準備明天去玩而買的.接著到大陸去,剪頭髮.陪弟弟買了3褲,.吃點東西回家了..
回到家中..頭很痛..痛死了..現在沒事了..-v-''
明天要去玩了..haha..=v=''
|
|

|
|
2007 年 8 月 4 日 星期六  |
|
朋友..之約.. 
|
|
今天..跟mia 一起逛街..回想起..自從美亞*跟會長一起.大家也是各自陪伴著自己的另一半..
難得今天能夠抽空相聚真的很高興..^^..看見美亞*好像因為跟會長一起后,..成熟了很多.
雖然她在我心中也是一個較理自的人..可是今天感覺到她比以為更成熟.更理志..
久違了的相聚,沒有使我們的友誼疏淡,反而是更多更多的話題..-v-
今天真的很高興..她陪我去選泳衣.可是我看不上眼..一方面$很貴.二來不太美觀..
在這過程中美亞*不斷給我意見,怎樣怎樣比較好..很高興有這個意見專家的朋友仔.
我覺得她在我身邊的朋友中,是最理性的一個..我總覺得,她日後定會是一位出色的媽媽.
因為她不但廚藝了得,而且思想也比較成熟..
這一天的相聚..我們大家也感覺跟朋友一起比跟另一半快樂..
哈..也許是很久沒相聚吧..forever fd@..
我的作文水平永不及ban..>_<"為什麼我不能把感覺強烈地抒發出來架??????????????
tell me why ?? ban??
|
|

|
|
2007 年 8 月 3 日 星期五  |
|
2007-08-03 
|
|
今日訓到好晏,dad比左d 錢我地,,之后走左,之后繼續sleep''..
-口-''晏就多黎左我home 染hair,,but佢唔成功,,上唔到色..=口=''
之后睇左陣電視出左back take some money..it is the last one..
have not enough money to play in this summer holiday..><""
..諗住天日去水上樂園,but 餅未but 泳e..要下個week monday..=v=''
ohoh..今天打機,,很hapi..yo..
buy some magazine see ... boring**
|
|

|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|