|
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
|
-.-'' |
分類: 未分類 |
|

今 日玩左勁舞團3.1版..
仲係未有番197-.-
唉...可悲||
有多左2首avril既歌=]]
girl fd 我得1 個p =D
多左個場.....
冇咩特別...
總之今日又係呀媽阻鬼住哂既一日~~!!!
|
|
發表時間:2007-07-27 03:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 26 日 星期四  |
|
-\/-!! |
分類: 未分類 |
|

唉.. 今日lunch又唔知食咩好了... c單話唔得閒=.= 自己食算[[失望''||]] 有人琴晚先同我講話佢尼唔到喎~! 算~!都慣啦..不嬲都係咁  ......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-07-26 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 24 日 星期二  |
|
好攰.... |
分類: 未分類 |
|

琴晚,...睇左曼聯對上清飲(深汌) 人地唔只勁...又有默契... 6:0...o咀囉.... 2分鐘連入兩球-0-'' ....冇野好講.... =========================== 朝早... 玩勁舞..then,, 睇電視.... 之後,......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-07-24 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 66 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|