|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
|
悶.. |
分類: 未分類 |
|

今朝變左人地既整blog老師-口-''
乜我個blog好令咩..多謝..xDD
afternoon,,
睇左聽日播果集惡作劇之吻..因為聽日冇得睇..
then..
落街..
買左好多多多多多野食xpp
之後玩勁舞..
係咁玩團體..
差唔多咩都玩哂...
除左b up..
好耶..我識玩b boy喇..好開心呀
wakaka~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
|
|
發表時間:2007-07-18 07:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
|
BQQ |
分類: 未分類 |
|

等CM等到呆左,,-口-'" 今日去j0r BBQ 見番好多人仔 有十唔知幾多個... 珊<--生日耶,,芬,,雅穎.,彤,,禧禧,,文b,, 呀哲,,呀細,,陳家x,,呀華,,歐基,,梁生.,, 阿嘉x,,鏘生,,豬豪<--唔豬lu(大家都知=.=) 大家都變鬼哂,, 我差d唔應得佢地lu,......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-07-17 09:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
|
13lv.. |
分類: 未分類 |
|
琴日玩左好耐勁舞... 識左好多多人>.< 玩玩下...升得lv lu... 升唔到... 妖...月升月衰.... 聽日去BBQ喇~!!
|
|
發表時間:2007-07-16 01:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|