| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 4 日 星期日 |
 | |
| ... |
E幾日成日落雨,真舒服呢
上緊堂等閒望出去,灰灰的,雨聲聽起來不錯呢∼
---------------------------------
可惡的星期五...明明紅雨都唔俾走- -++
之後LUNCH走左幾個,我都想走,但阿媽一定唔會俾的orz
普通話口試...7左得10.5分好似係...點算啊,唔通真係要筆試攞高分...
放學同奶褀去圖書館睇下有冇mj d野,有就有不過係香港中央圖書館...orz
之後忍唔住去左書軒買左兩本xxxholic睇
-----------------------------------
星期六全都係到打機,輝輝同黃希玩王國-w-∼
之後睇電視睇到3點先訓
-----------------------------------
今日9點起左身,但補習都係遲到
因為掛住玩電腦,不過點知補習補到點幾
不過唔係温書係到out虫...
打左陣機,清左陣動畫
打日記,而家準備做project
-----------------------------------
阿爸同阿媽好煩下,又叫人讀書...唉
有野都係新日記版到講,始總d野野唔係咁想有人知...
|
| 刊登時間︰2006-06-04 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 28 日 星期日 |
 | |
| ... |
新的日記版問題未解決
很灰呢...
----------------------------------------
星期六去左游水詳情下次先啦
因為要訓覺=3=
今日成10點9先起身-口-””因為肯定遲到的關係所以慢慢來吧
結果11點4去到...阿sir好好人,請左我食夾餅,我都好來冇食啦,可味>v<
返到黎同輝輝黃希玩王國,我果然是很廢呢- -
玩到5點幾唔玩.入房等開飯
之後再玩...
------------------------------------------
今個星期一集動畫都未睇...orz
------------------------------------------
仲有半個月...好快呢∼
一年前的今天,我在做什麼呢??中三開學那一天,好像前幾天的事
我們再次踏上人生的支點,人生就好像畫鬼腳,
我們可能不會再相遇,也可能繼續在一起,不過還是會有分離的那一天,只因每個人的人生和目標也不同所以終點也不同
所以我決定要握着那段短暫的時光,因為我不想再後悔 |
| 刊登時間︰2006-05-28 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 26 日 星期五 |
 | |
| ... |
死肥波又離家出走,好煩
尋晚11點半打電話黎,人地就黎訓着都俾你叫醒,
真係都唔明點解佢老豆老母有個仔,我老豆老母都有個仔,點解佢要走呢
仲要周圍打電話問人,知唔知好煩架,連自己個仔都管唔掂就唔好鬧人啦,粉腸
--------------------------------------------
星期二放學老笠左輝輝個書包
星期三帶左返黎,之後收埋左,同佢講我冇帶
星期四諗住攞返出黎,點知佢無返...
攞出黎扮下野都好,個個都問肥雞去左邊-w-∼正
今日終於返左黎,俾返去∼
---------------------------------------------
社際歌唱比賽,大佬好酷喔-口-””
奶褀個難gap王地位受到威脅xd
不過唔怕,因為陳浩南超強的呢XD
奶褀極速傳說,係一個滿月GA夜晚一架四輪有籃的單車,在公路上風駛電製,遇車過車,無人能及,而係單車後面GA女仔,輕輕抱住前面果個條腰,E架單車所到之處所有師奶都為佢兩個狂歡,阿婆都為他們尖叫,傳說中GA師奶殺手,一個字型啊
----------------------------------------------
HIST好串,我話我死都死俾你,你個撚樣咁串啊啦 |
| 刊登時間︰2006-05-26 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »
|