星期五放假∼佛誔∼
下午去左肥婆屋企玩∼入到去第一眼見到個張全家幅-口-””
好正的說,之後佢ar媽問我叫咩野joey就叫joey,某利倫叫自己做milkmilk-口-””,金毛俾joey叫做petcal(唔知點串...)我就唔記得左= =””
打牌...一陣之後我去左出接輝輝,打機-w-∼不過winning唔識玩...打牌做水魚,輸左幾蚊
肥婆細佬好串- -真係唔駛俾面佢家姐咁...
玩到6點半到散band,返左去建生食飯
返到黎玩電腦,之後研究打牌...打難記呢...咁多款...唉
--------------------------------------------
今日下午去左魚姐屋企打機∼正
約左2點...不過我遲左出門口...所以很趕(因為我行路去啊)
去到冇人...不過等左唔夠一陣就黎哂∼咁都好d,行去魚姐屋企果陣時,我岩岩講緊粗口鬧人,點知有4條仆街撘爹
仲用英文講,講完仲問我地係咪唔識聽...心諗我地幾個假假地都係英文中學,用英文串你一定串爆你啦...
魚姐表妹好串-口-””
打機中∼嘩!!魚姐煮d公仔面好好味啊!!>v<(其實公仔面邊個煮都係咁ga嘟,除非你唔識煮啦...)
4點到fanny同橙魔黎左...不過我好無奈...fanny打電話叫我揾人出去接佢,點知出到去,佢打電話黎同我我講佢到左啦-口-””係咪好無奈呢...叫人出去接去,點知識去...唉...
之後去左打牌∼當然我係睇人打啦∼經過我一晚ga進修,我終於識打少少啦!!最少我明白佢點解要咁打-v-+
7點到,出發去魚姐ar婆屋企∼去到又打牌,我又係睇XD睇左一陣,終於上場啦
不過差少少先食可惡啊!!最後衰都係fanny攞左輝輝條手鏈= =””
食蛋糕∼不錯呢∼食左兩件好味-w-∼
打左兩鋪去左鋤d好勁第一鋪k夫+蛇仔但俾joey用dee夫...輸左
第二鋪勁囉∼3條10,3條q,3條dee差d13炒...失敗...
第三鋪唔記得左但又win啦∼之後送fanny,小瑩姐同ar婷走
踩單車好正∼原來fanny唔識踩單車- -””
milk車燈魔(本來燈魔唔駛出去,不過我地唔識路...)小瑩姐車fanny,我行路-口-””
不過因為小瑩姐唔識載人所以我同fanny行路
送完milk同燈魔遊車河...我自己返去先...不過我去左迷失帝國...又稱當失路...
揾左一陣先揾到...唉∼
玩到11點半到走人∼
milk話要送燈魔於是我自己一個行返去半個鐘好累呢...
返黎沖涼先再睇電視玩電腦
----------------------------------
要介左個壞習慣...一定要呢... |