今日母親節,朝早7點左身打電話同阿媽講左句母親節快樂
之後又訓左-v-”訓到8點半起身
玩電腦,搞個新ga日記版,新日記版唔同e個,冇得上載圖片同音樂,要揾網址upload上去再將個網址打上去...
好煩,不過都搞好左-w-勁∼,之後要揾背景...揾左好耐,揾揾下就連e個日記版個背景都換左-v-””
之後就要揾背景音樂,都係用返aria d ost,除左果幾首ost之外都揾過好幾首不錯的
不過不太啱feeling,3點出街同阿媽買野,不過阿媽睇唔啱...得佢下次睇啱先再買XD
5點返到黎,搞埋個日記版D手尾,大成功∼YEAH>v<
-------------------------------
睇返之前d日記,發覺我成日打錯字- -””雖然明白講d咩,但都唔係咁好,會注意的
新日記網址暫時不想說,睇下遲d點先,因為果個日記版ga內容唔同e日記版
會有d不可告人ga秘密XD說笑的∼但總有D唔係好想俾人知GA野
--------------------------------
近幾日發現自己多左個口頭襌...嘩沙沙...我都唔知幾時有的...
今日係咁先∼
得到一個等於得到好多個,你佔係咩xd,答案??秘∼密∼ |