calvin3214
暱稱: 風之隨從
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-11-15
2006-07-08
2006-06-27
2006-06-22
2006-06-21
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 4127
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 20 日  星期六 晴天
...

今朝成10點先訓身...可能係尋晚玩得太夜

無咩野做,係到睇漫畫睇左成日- -

陳詩琴又黎問我攞日記版網址,不給∼誰也不給!!最少到目前為止!!雖然弄得不錯,但現在想又不用給人看,整咁靚有咩用

不過算啦∼尋日果段錄音真係好正xd send左俾肥婆佢覺得好好笑,不過輝輝聽完好無奈,梗係啦俾人串飛左wo-w-∼

之後執房,一陣搞掂啦∼今日超勁,5點半開飯6點食完-口-””

晚上真的好閒呢,野豬大改造d配音...太x!@#$%^了,立刻轉台,馮德x同電車男好爆笑呢-w-∼

而家等睇電視中∼

刊登時間︰2006-05-21 12:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 19 日  星期五 晴天
...

今日上math聽書,13課超簡單呢

同幾幾玩左個心理測驗,竟然同fanny胡樂怡一樣-口-””

econ都有聽,但唔係好明d英文問咩...

班足12碼win左入左決賽,下場一定win啦

去左兆康out左陣先返屋企

玩電腦,超勁訓係張沙發到玩,正

好累...想訓但又唔想訓- -””

-----------------------------

可惡!!原來我個日記版俾死人陳詩琴post左上網,我仲要而家先知...

不過唔怕,好彩整左個新日記版-w-∼澕沙沙∼∼

刊登時間︰2006-05-19 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四 晴天
....

今個星期都係咁好悶~

魚姐hb∼可愛教主萬歲∼

刊登時間︰2006-05-18 06:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 14 日  星期日 晴天
母親節

今日母親節,朝早7點左身打電話同阿媽講左句母親節快樂

之後又訓左-v-”訓到8點半起身

玩電腦,搞個新ga日記版,新日記版唔同e個,冇得上載圖片同音樂,要揾網址upload上去再將個網址打上去...

好煩,不過都搞好左-w-勁∼,之後要揾背景...揾左好耐,揾揾下就連e個日記版個背景都換左-v-””

之後就要揾背景音樂,都係用返aria d ost,除左果幾首ost之外都揾過好幾首不錯的

不過不太啱feeling,3點出街同阿媽買野,不過阿媽睇唔啱...得佢下次睇啱先再買XD

5點返到黎,搞埋個日記版D手尾,大成功∼YEAH>v<

-------------------------------

睇返之前d日記,發覺我成日打錯字- -””雖然明白講d咩,但都唔係咁好,會注意的

新日記網址暫時不想說,睇下遲d點先,因為果個日記版ga內容唔同e日記版

會有d不可告人ga秘密XD說笑的∼但總有D唔係好想俾人知GA野

--------------------------------

近幾日發現自己多左個口頭襌...嘩沙沙...我都唔知幾時有的...

今日係咁先∼

得到一個等於得到好多個,你佔係咩xd,答案??秘∼密∼

刊登時間︰2006-05-14 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天
...

E幾日都冇咩野發生...都係咁樣...

D時間真係過得有夠快...咁就到5月又要考試..考試就升中四

太快了,感覺只係過左半年到,可能今年成日都係到啦

連上堂都玩-v-”

----------------------------------

今朝6點起左身,但冇野做所,再訓過-w-

8點又起左身...阿哥玩緊電腦,所以係房睇漫畫

睇左一陣,訓左係到諗野,諗左好多野,說了沒關係的東東,但睇到都會心變不甘...

唉∼算啦∼沒關係啦∼不要再想...

上傳左幅畫dejp,聽左好多意見,下次會改進的

5點又訓左-口-”一訓就訓到7點幾(汗

訓完又玩過,

仲未買到風鈴好想要啊>w<

----------------------------------

心情好了一些,在朋友前總帶是開心的面具,雖然有時真的是開心,但不太多啦...

笑...開心會笑,但笑唔等於開心

我上傳ga果幅畫

刊登時間︰2006-05-13 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]