caman5210
暱稱: aR. 文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-09
2007-01-04
2006-12-21
好憎佢地呀....
雨很大*0*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*))}__ME~~
**__LilY =.]
*[[ JoLiN_''
+.._*國寶||
@澄澄+|||.
kinKi﹏﹏^^^
Sara``_+%
^^思奶_):::
`$$YaN//*
`AnnIe^^^__*
`kEL*||^﹏((
{= 湉湉++x_
小豬#%ShoW.|||
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


活動多多=__= 分類: 未分類

Day 7..最少書ge一日..

中文作文..最好的朋友..nicole=w=

寫寫寫寫寫...

music..and..HECO..

lily上music堂又話我嚴肅= ="

又話我笑個陣好得意...好多野講呀佢=0="

maths...計計計計計..

lunch..candy去同個朋友慶祝..食晏..自己一個返屋企:p

搭4出門口...

返到去諗住係圖書館借書..點知俾人借走左..= =

沅頤陪我白走一趟...=__=

ENG..狂做NE,,,,~

放學練胡...

THEN係canteen磨左一陣..

去左圖書館...游左9個字..去商務..買左2本書

撞到如如:p

阿媽放工...行左個圈..食dinner...買鞋..返屋企..

好多功課呀!!>﹏<

今日唔得閒..聽日更加唔得...因為要中樂..跳舞..出葵芳打麻雀同食dinner...

busy呀~~

d功課點算好呀.....



2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


好多功課..多多多..+__+ 分類: 未分類

今日第一堂i.s.

洪sir好正經呀..=.="

eng...

recess同傅琳琳去攞報紙^^

maths...chinese...

recess..見到小胡, 鄭沅頤, 陳愷晴同芷穎個班人係度喪笑..

好驚..唔通...講左= ="

喂住上geo堂..我冇睬鄭沅頤,

好靜...

得佢地3個傾計俾人話=0=v

中史..算啦...鄭沅頤話無講咪信佢囉..=w=

lunch..沅頤話..見到我同廖迦穎咁fd好心痛..= =

好驚...

同candy返屋企,

食快熟通心粉__XDD=__=

之後返學個陣係度講緊monchhichi....佢係我地後面...

我地落左樓梯之後行出面...佢行入面...

嘩!!= =

跑行勁快..唔駛1分鐘就過左停車場..追返好遠ge pignose同姓劉ge一個人...

o 晒..=.=

之後gs...好眼訓...

放學係canteen等candy...

沅頤好好人呀^^

陪我等左咁耐..出左校門仲見到佢阿媽等緊佢tim=0="

唔好意思...

不過佢都望左AA好耐啦~好應該好開心>v<

原來monchhichi係田徑隊ge...

怪唔得之行同跑都咁快啦=___="

candy陪我去萬寶買野..

佢買到我買唔到=0=

嗚...

then去埋東山就返屋企啦^^



2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


食豆腐唔好飲7up! 分類: 未分類

ART..無左成個小息...

圖書堂..悶=.=

中史....又遲落堂..

而家發覺果個菜心好鍾意遲落堂=﹏=

eng..chinese..一入黎就唔停咁做..=.=

lunch...同candy, candy的媽..仲有毛bb返恆順~

去左君君B屋企食....敖欣都上左去^^

食麻婆豆腐飯>v<

yummy:p!!

then又同candy返學^^

maths...做數做數做數=0=

普通話...

教韻母...= =

彭sir叫鄭沅頤出去寫答案..

跟住沅頤好"勁"..XD

佢話[我上次做過啦~]=>佩服佩服>w<

果隻彭文偉跟住又叫我出去黑板做...

沅頤~棒呀!!!佢同彭sir講返同一句野~

work呀=0=v

之後ass.

學生會d人..鬧交ge = ="

廢話..

投2號呀!!投2號呀=w=~

練胡...

之後返去樓下個公園..等人攞返d書俾我..

見到陳ee...原本君君b同敖欣入左急症..岩岩返..

懷疑食物中毒= =

原來!!!豆腐唔溝得7 up 嫁...

大家要小心呀=3=