[開學的第一天]
嗚...好醜=w=
聽唔明miss吳講咩...行錯路線...坐底左..但係miss吳淨係話我後面個個..可能佢唔識我掛= ="
但係monchhichi坐係前面.....佢一定係度偷笑.\"/.
嗚嗚...好凶呀>__<"
一定好多人都係度笑= ="
梁卓傑仲加多一句=0="你行錯路喎~"
好臭...>__<
即刻無曬心機....
感覺到d f.3 係度陰陰嘴笑
今日除左整理d新書..晾衫..落街買襪之外...
全部時間都係度睇東京喵喵=___=:
冇咩點做過野..
後日就要返學啦...
放開假就唔想返學...返開學又唔想放假= ="
唉...
哈哈~~琴日睇左分班結果啦=w=
好多fd都係第二班....好慘..
不過同nicole一班呀>w<
好開心牙~~~~!?
而家出門口去影學生相囉=w=
(一篇少於50字的"日記"=0=")