caman5210
暱稱: aR. 文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-09
2007-01-04
2006-12-21
好憎佢地呀....
雨很大*0*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*))}__ME~~
**__LilY =.]
*[[ JoLiN_''
+.._*國寶||
@澄澄+|||.
kinKi﹏﹏^^^
Sara``_+%
^^思奶_):::
`$$YaN//*
`AnnIe^^^__*
`kEL*||^﹏((
{= 湉湉++x_
小豬#%ShoW.|||
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


凶兆=0=? 分類: 未分類

[開學的第一天]

嗚...好醜=w=

聽唔明miss吳講咩...行錯路線...坐底左..但係miss吳淨係話我後面個個..可能佢唔識我掛= ="

但係monchhichi坐係前面.....佢一定係度偷笑.\"/.

嗚嗚...好凶呀>__<"

一定好多人都係度笑= ="

梁卓傑仲加多一句=0="你行錯路喎~"

好臭...>__<

即刻無曬心機....

感覺到d f.3 係度陰陰嘴笑



2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


東京喵喵~nya~ 分類: 未分類

今日除左整理d新書..晾衫..落街買襪之外...

全部時間都係度睇東京喵喵=___=:

冇咩點做過野..

後日就要返學啦...

放開假就唔想返學...返開學又唔想放假= ="

唉...



2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


分班結果:p 分類: 未分類

哈哈~~琴日睇左分班結果啦=w=

好多fd都係第二班....好慘..

不過同nicole一班呀>w<

好開心牙~~~~!?

而家出門口去影學生相囉=w=

(一篇少於50字的"日記"=0=")