caman5210
暱稱: aR. 文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-09
2007-01-04
2006-12-21
好憎佢地呀....
雨很大*0*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*))}__ME~~
**__LilY =.]
*[[ JoLiN_''
+.._*國寶||
@澄澄+|||.
kinKi﹏﹏^^^
Sara``_+%
^^思奶_):::
`$$YaN//*
`AnnIe^^^__*
`kEL*||^﹏((
{= 湉湉++x_
小豬#%ShoW.|||
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


中秋晚會 分類: 未分類

今日訓到12點先起身..

嚇q死我=0=

1點要跳舞..拿拿聲刷牙洗面食麵換衫執野出門口=0=

哈哈~趕得切=3=

本來1-3...唔知點解跳到4點先放人=__=

返到去..做下功課又打下機..

7:30

睇"宮"大結局!

金楨勳好靚仔呀>33333<

樓下搞中秋晚會..

d人係度唱歌..走音ge.....=0=

阿君打上黎..叫我落去玩..

佢話monchhichi係下面..

9:30

落左去玩..

敖彤欣, 陳澤林同人佢個兩個細佬, 阿君另外個2個同學...

monchhichi個頭....豎起曬=0=

candy都係度:p

今日玩到12點到就走..因為君君要返屋企賞月呀:p

monchhichi, 佢d家姐, pn..係度玩捉迷藏=0=

o 晒...雖然我都有同d妹妹仔玩= =

睇甲賀忍法帖..

熙堯問我抄考NE answer=0=

咁我咪一路睇電視..一路係word打俾佢囉..

打得勁慢=3=

豪兄影左d相send俾我

d人cos得幾好掛...

都唔知邊個打邊個..(因為我唔識=3=)

訓覺lu....



2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


唔知點解唔想yuk~﹏~ 分類: 未分類

話"咁快"就上完堂..

lunch同candy去左柏麗個間野食..

.\"/. ~~

我食唔曬呀=3=

d蟹柳湯好似龍蝦湯咁ge=0=

我味覺有問題=....=

返到去..中史堂..

笑死人啦..

lily佢地做個個劇=w=

i.s.

唉...都唔係唔係佢更年期..思覺失調..叫咯唔滿意呀..定係其他= =

發完癲之後又無野喎= =

..鄭沅頤先慘..受害者之一=0=....

轉筆..俾人話...打佢支筆..fly走左...佢差d成個人嚇到彈起身...

放學返屋企...打機=3=

訓左一陣...食飯..落公園玩

君君b, 佢細佬...陳澤林都係度..

見到佢最細個個細佬..先知道原來佢係好得意嫁=3=

唔知點解冇咩心機...阿君d孻叔孻嬸呀..陳祉聰d 同學ge阿媽呀..愈黎愈多...=,=

白粉仔呀...monchhichi呀..葉創倫呀..劉咩咩呀...黃天樂呀(唔識ge= =)..伍卓謙呀..

成班友係度跑黎跑去玩candle= ="

低b佑都係度@@

candy落左黎..佢d家人好熱情呀@@

毛b好可愛..

白粉仔玩到深夜..同佢細佬坐左好耐先走..

我就同阿君係度傾計...

陳澤林...好xx...又八掛..=__=

2點半返屋企..食左個麵..

3點訓覺..



2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


校長..好廢話... 分類: 未分類

唉...上堂..個腦俾人塞爆曬=0=

lunch..一個人返屋企..

{睇完以下內容..請勿報串= =}

maggie係度溝阿paul...兩丁友一起食飯..

姣婆...阿paul居然受溝..

唉...

返到去..同candy一齊去requiz..

maths堂...

ass....好鬼悶..=__=

最尾d f.1走曬..

得返得地係度聽校長講廢話..

about..nelson!?= =

放學..等左candy成粒鐘=0=