今日訓到12點先起身..
嚇q死我=0=
1點要跳舞..拿拿聲刷牙洗面食麵換衫執野出門口=0=
哈哈~趕得切=3=
本來1-3...唔知點解跳到4點先放人=__=
返到去..做下功課又打下機..
7:30
睇"宮"大結局!
金楨勳好靚仔呀>33333<
樓下搞中秋晚會..
d人係度唱歌..走音ge.....=0=
阿君打上黎..叫我落去玩..
佢話monchhichi係下面..
9:30
落左去玩..
敖彤欣, 陳澤林同人佢個兩個細佬, 阿君另外個2個同學...
monchhichi個頭....豎起曬=0=
candy都係度:p
今日玩到12點到就走..因為君君要返屋企賞月呀:p
monchhichi, 佢d家姐, pn..係度玩捉迷藏=0=
o 晒...雖然我都有同d妹妹仔玩= =
睇甲賀忍法帖..
熙堯問我抄考NE answer=0=
咁我咪一路睇電視..一路係word打俾佢囉..
打得勁慢=3=
豪兄影左d相send俾我
d人cos得幾好掛...
都唔知邊個打邊個..(因為我唔識=3=)
訓覺lu....
|