好倦呀..唔想打咁多!
上堂上堂上堂..
成日都俾老師睥鬼住曬..
放學..本來以為今日留低做maths..原本唔係..
個胡係陳愷晴個邊..無胡練...佢地開班會..
係咁等...等左勁耐..
個"nelson"(唔知個名點串..)想跳樓= ="
成班人追住佢...跑到梁sir死死下...
過左好耐好耐..係4樓望落去..見到郭純旨係1樓dum個波落去..
特登打阿"nelson"個patpat= =
無聊= ="""
等等等...
終於放啦=.=
練胡...失敗=0=
放學同萬沅一齊買野飲返屋企=.=
|