呢排真係好黑仔呀 :
前幾日新買返黎ge電話...hang左
+琴日整跌部辭典機..個螢幕爆左...
+由朝到晚都肚痛...(嗚...)
+半夜成日都醒左..搞到我訓到11點幾先起身= =
慘...慘...慘...慘...慘...慘...慘...慘...慘...慘...慘...
今日要做埋個中文閱讀報告去呀.\"/.
閃人...