今日淨係做功課同睇卡通..
1* 今日係幾號: 17
2* 有心理準備做呢100條未: 有
3* 最鍾意聽咩歌:好聽ge歌:p
4* 你有無潔癖: 冇=.=
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情:好想快d做完份野...
7* 最後一次睇咩戲: 死亡筆記
8* 住係邊區: 屯門
9* 最想得到咩: 好多喎=w=
10* 曾經愛過最衰既人: 冇:p
11* 有無後悔愛過佢: ...後悔= =???
12* 有無想過幾時結婚: 冇
13* 你覺得最可怕既係咩: 血淋淋ge野..
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 君君B
15* 如有識左幾耐: 10年到..^^
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/caman5210
17* 最討厭的人或物: 廖迦穎
18* 屋企電腦係唔係廢既: 算係ge..
19* 最想多謝邊個: 我表姐
20* 近排有咩令你有好大壓力:功課
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個:... 多到唔記得= =
23* 用咩牌子既筆做功課: Pilot
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 少少啦..
25* 第一次拍拖係幾時: 唔知呢..=__=
26* 記咩最叻: 唔知...總之記野最叻^^v
27* 有無講過粗口: 有
28* 最討厭咩天氣: 潮溼
29* 最鍾意哪細理: 問咩呀..= =""
30* 鍾意男定女: 梗係男啦=0=
31* 支唔支持同性戀: 中立..
32* 最討厭的數字: 冇..
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:冇咩特別準則= =
34* 有咩秘密唔同人講: 冇..
36* 數出你最愛既朋友: candy, nicole, mandy, christy, annie, 沅頤, 芷茵, 頌欣.........
38* 係唔係乖學生: 唔係~XD!
39* 依家幾歲: 13
40* 數口叻唔叻: ok ge>v<
41* 去開邊間超級市場: welcome
42* 你覺得你係咩人: 衰人:p
43* 口頭禪係咩: 唔知= =
44* 怕唔怕黑: 少少啦
45* 上網多數做咩: 打日記, 睇劇..msn...
46* ICQ no.係咩: 冇ICQ = =
47* 會唔會日日都打日記: 唔會
48* 幾度先會開冷氣: 熱咪開囉..
49* 偶像係邊個: 小池, Jolin...
50* 做左一半啦開唔開心: 開心*.*
51* 最喜歡哪一套動畫: 犬夜叉(Inuyasha)
52* 細細個個時得唔得意: 我覺得..ok ge= ="
53* 有D咩古怪既習慣: 無..=.=
54* 覺得自己尚算正常嗎: 吾...正常得很@@
55* 做過最LOR既事: 唔記得喎...
56* 讀近咩班: 2c
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:冇= =
58* ICQ HANG左你會點: 冇野..因為我唔玩ICQ= =
59* 有無呃過最愛既朋友: 冇= =
60* 最鍾意香港邊一到: 旺角
61* 最鍾意講既單字: 喂!
62* 最討厭咩戀情: 冇..= =
63* 鍾意睇邊一類型既戲:打打殺殺(好假個d)= =
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 覺得佢d文化好吸引..我偶像又係日本人..
66* 最怕既動物: 蛇掛..
67* 依家有咩目標: 考到頭20名(班入面)
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:靛同天航
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情= =
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有..
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 唔想見到ge人/唔好意思見到ge人..
73* 電視劇值唔值得追: 值得!!!.\"/.
74* 會唔會幫呀媽做家務: 一時時啦...心情好咪做囉
75* 你係屬於被動定主動既人: 睇下咩方面= =
76* 形容你最討厭既人個樣: 樣衰= =
77* 上網最唔好既地方係咩: 要時間= =v
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 冇..= =
79* 有無想過要整容: 冇= =
80* 覺得自己最令既地方: 冇= ="
81* 有無界過手: 冇~
82* 最想養既動物: 貓貓
83* 覺得自己衰唔衰: 少少啦:p
84* 有無兄弟姊妹: 有個阿哥
85* 係唔係淆底怪: 唔係@@
86* 最唔相信邊個: 冇..0.0
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:見到佢即刻掉頭走
88* 見過最核突既事: d 人去廁所唔山實道門
89* 屋企有無種花: 仙人掌算唔算= =
90* 返學會唔會著冷衫: 會
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色: 藍色掛..
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:Edison= =
94* 知唔知道神係咩: 唔知= =
95* 上咩堂先會訓覺: 悶到嘔電ge堂..
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有..但係唔夠:p
97* 如果你有三個願望你想做咩: 同鍾意ge人一齊呀..同好多好多人做fd :p...唔駛做功課,有時間打機>v<
98* 最鍾意既運動係咩: 打badminton
99* 搭咩車返學: 行路嫁= =
100* 眼唔眼訓: 唔眼訓..=0=v
做完啦~XDDDD~ |