唔理你三7廿1啦!!!!!!
好火呀......理得你d fd睇到呀, 路人甲睇到呀, 無謂人睇到定你自己親眼睇到啦!
我點都要講嫁啦!同你對立咪對立囉!怕你餵我食你d屎呀.\"/.
死人楊趣姿!你收皮啦~你知唔知道自己好q賤呀~
成日係道溝仔, 你知唔知自己好樣衰嫁!而家見你前面憎你後面呀!
扮曬野!正一世界女~
有野求人呢:語氣就好到不得了
冇野個陣:就扮曬野,懶高檔,你以為自己係乜春呀,英文功課班長呀???慳d啦..唔知醜
平時已經唔係幾妥你嫁啦, 今日點解你變得特別黑人憎嫁?
鬼唔知你"正直", 成日都冇欠功課
今日呀..駛唔駛玩到咁絕呀,
普通話作業未做姐.雖則個個唔係我
但係我都覺得你勁有問題囉.
人地冇做就當人欠.你自己冇做呢??????????????
轉頭咪又做返, 你有當自己欠咩?
你好撚賤呀!!!!
我唔會再有把柄俾你同ms ng講嫁啦!
我會揸正黎做, 再有一下次先算啦!
不過再有下一次, 哈...
你小心d啦...我一定篤你出黎嫁!賤精!
*************************************************
發洩完啦!^^
講返今日=3=
art..布殊好令仔=0=v
lib..廢話..
中史...講書之前又講art... 掂呀:p
eng...中文...
默書80分呀>v<!
lunch..之後maths..
pth.....TamaTamaTamaTamaTamaTama~~~=w=
放學candy唔得閒=3=
打俾君君..未放..
去圖書館...君君都唔得閒陪我...算啦...>.<
返屋企..同Hide打機...
今日好黑呀真係...又有人搶我場..
搞到冇得打, 同佢噪左成粒鐘都係要話我擔佢場..
低b..佢咁勁...打d高lv d既怪呀嘛...同我搶=,=
聽日sports day...
有咩做咩...hea足成日..
睇日早放就會去買禮物俾童童=3= |