caman5210
暱稱: aR. 文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-09
2007-01-04
2006-12-21
好憎佢地呀....
雨很大*0*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*))}__ME~~
**__LilY =.]
*[[ JoLiN_''
+.._*國寶||
@澄澄+|||.
kinKi﹏﹏^^^
Sara``_+%
^^思奶_):::
`$$YaN//*
`AnnIe^^^__*
`kEL*||^﹏((
{= 湉湉++x_
小豬#%ShoW.|||
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


Sports Day-1 分類: 未分類

今日sports day...

哎呢哎呢>v<

唔記得帶jacket..俾方鈺錡記左名...

哈哈!唔該曬letty=3=

幫我買左對龜龜>v<!!!

見到佢件社3..先知佢唔係文社..

我一直都誤會左.....= =

點名...居然要借支筆俾個個人.....條氣好唔順..

點完名..去對面看台...高個d陰涼位俾人霸曬...

坐下面...曬死人啦...>3<

出曬汗...>.<

 

悶爆呀...唔落場跑..係咁係度hea~

 

nicole唔想行...見到ling ling......我就跟住佢=w=

我地去左廁所! @@v

嘩嘩^^v~

好涼呀=0=

難得又唔臭=w=

成朝係咁係度hea呀hea= ="

嘩嘩...佢跑得好快呀:p

monchhichi= =!

訓練有素=0=!?

跑快人地成條街= ="

好驚>o<"v

.............

lunch~

同nicole, tracy, 芳芳, sandy同yuki 出去食..

卓爾居..爆嫁..度度都有成大班梁中人係度排隊..

猶豫左好耐...我地先去新墟個邊= =

吉野家...又爆..度度都俾人攻陷曬=0=

唯有去對面個d粉麵檔食啦.

真係唔好彩=0=

咁都會撞正梁雅媛同佢條仔食lunch..

佢地食完就拿拿臨走左=3=

我地6個人--->6碗魚旦粉=3=

搭8食完..去隔黎7-11 買野飲...

我同nicole買左水

返到去點名= =

又要借筆.\"/.

我發現我真係好蠢=3=

嘩~個看台陰左好多啦=w=

nicole話咁快就飲曬d水...

我都唔例外..

[早知買枝大枝d嫁啦]<--nicole@@v

下晝好似過得快左...可能因為d賽事好睇啦^^

1500米...= =

cra欄:p..又係個隻野= =

跑下跑下又望下隔黎個個郭詠俊= =

第二=0=

100米..

黃禩安第一..輝哥第二...

哈哈^^

輝哥好勁@@

.............

嘩嘩...~!!!!!

分牌呀!!!

勁呀!!!!

信社第2=3=

早知我地都落場跑啦>v<

跟住同candy,蕭錦去搭車...

e~ms chung喎....令到已經唔認得佢啦...嗚...=3=

...個station...爆曬= =

針都插唔入=0=

跟住行去景峰個邊搭=3=

後面個5個人= =......

K51

係市中心落車..

唔知點解我提出左影貼紙相ge要求=0=

我地就拉住簫錦一齊啦=3=

靚靚呀...我覺得呢張仲靚個我同阿媽阿哥影個張>v<

簫錦返屋企

嘩..好晏啦...candy要返屋企...

拿拿聲走去10店到買個合...點解得一隻色= =

無辦法啦!對唔住呀~tracy>v<

跟完行返去遠處買野俾nicole...

深信價錢唔係問題..靚同有心意就得啦=3=..

見到生日卡..唔記得左係jusco買個d生日卡係好貴ge....

結果..張卡仲貴過份present...算數啦..

安慰自己-->{夾埋都幾廿蚊姐...當份禮物貴d啦=3=}

拿拿臨!極速呀=0=

3,4個字到...到達!>v<



2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


好嬲呀!!!俾人呃都無咁嬲.\"/. !!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

唔理你三7廿1啦!!!!!!

好火呀......理得你d fd睇到呀, 路人甲睇到呀, 無謂人睇到定你自己親眼睇到啦!

我點都要講嫁啦!同你對立咪對立囉!怕你餵我食你d屎呀.\"/.

死人楊趣姿!你收皮啦~你知唔知道自己好q賤呀~

成日係道溝仔, 你知唔知自己好樣衰嫁!而家見你前面憎你後面呀!

扮曬野!正一世界女~

有野求人呢:語氣就好到不得了 

冇野個陣:就扮曬野,懶高檔,你以為自己係乜春呀,英文功課班長呀???慳d啦..唔知醜

平時已經唔係幾妥你嫁啦, 今日點解你變得特別黑人憎嫁?

鬼唔知你"正直", 成日都冇欠功課

今日呀..駛唔駛玩到咁絕呀,

普通話作業未做姐.雖則個個唔係我

但係我都覺得你勁有問題囉.

人地冇做就當人欠.你自己冇做呢??????????????

轉頭咪又做返, 你有當自己欠咩?

你好撚賤呀!!!!

我唔會再有把柄俾你同ms ng講嫁啦!

我會揸正黎做, 再有一下次先算啦!

不過再有下一次, 哈...

你小心d啦...我一定篤你出黎嫁!賤精!

*************************************************

發洩完啦!^^

講返今日=3=

art..布殊好令仔=0=v

lib..廢話..

中史...講書之前又講art...   掂呀:p

eng...中文...

默書80分呀>v<!

lunch..之後maths..

pth.....TamaTamaTamaTamaTamaTama~~~=w=

放學candy唔得閒=3=

打俾君君..未放..

去圖書館...君君都唔得閒陪我...算啦...>.<

返屋企..同Hide打機...

今日好黑呀真係...又有人搶我場..

搞到冇得打, 同佢噪左成粒鐘都係要話我擔佢場..

低b..佢咁勁...打d高lv d既怪呀嘛...同我搶=,=

聽日sports day...

有咩做咩...hea足成日..

睇日早放就會去買禮物俾童童=3=



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


倦到唔係點想打日記>.< 分類: 未分類

琴日..俾人呃左5蚊..=_=

今日整多5蚊俾芷穎...無左35蚊啦:p

letty幫我問左價啦!!!thcthc=3=

聽日俾錢佢幫我買xx

一隻for 我, 一隻for candy>3333333<

唷!!nicole就黎生日啦..

買咩俾佢好呢@@

today個兩堂pe堂...ms cho同mr yip出左去帶隊...

哎吔..琴晚吃飯..阿哥明明提到水運會呢3個字..點解我醒唔起le...>v<

搞到帶衫返到咁蠢=3=

is堂....爆笑=v=

epa...鄧敏儀好xxx呀=0=

history..ms mak勁好呀=3=

佢話會xxxxx我地=3=

多謝曬@@

lunch同candy返左屋企食飯..

數學...做數做數做數....英文...係咁講廢話....

中文..默書呀=﹏=

起碼錯左4個.....失敗>v<

放學去集誦...ms鄭好衰呀~XD:p

then見到aa...去左canteem一陣..走人lu...

見到pn同劉xx係前面...

e...!!!fresh fresh開左啦....!

勁多人排隊=0=

個兩個人都行返轉頭入去睇下=0=

d包裝好靚呀=3=

下次同candy去睇下先@@

then..繼續行...梁卓傑..=__=

返到屋企啦^^~