音樂節....唔報要俾人話..
唉...>_<
早上ge is dictation...合格!......我諗=_=
英文ERS堂..
maths...
中文....爛gag._.
不過群群講得幾好@@~
geo..中史...
原本要做個張工作紙...=0=
miss lee冇發現:p
lunch同candy一齊行..
g.s..........嘔....
悶死人啦=333333333=
放左學就去集誦...
4點8到放...
同annie, yoshiko, angel, miki坐係個canteen到傾計..
唉...某個人又係度望仔=_=
5點1返屋企........ |