caman5210
暱稱: aR. 文
性別: 女
國家: 香港
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
2007-01-09
2007-01-04
2006-12-21
好憎佢地呀....
雨很大*0*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*))}__ME~~
**__LilY =.]
*[[ JoLiN_''
+.._*國寶||
@澄澄+|||.
kinKi﹏﹏^^^
Sara``_+%
^^思奶_):::
`$$YaN//*
`AnnIe^^^__*
`kEL*||^﹏((
{= 湉湉++x_
小豬#%ShoW.|||
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


UT要來了..>.< 分類: 未分類

下個禮拜就ut啦...

第1日個d科...

慘啦...今個weekend冇啦...(得把口..=3=)

放學溫習小組^^

4點3到走得~

同鄭沅頤一齊行..

落到1樓見到d人正在出發去表演!?

王建豪無端端係度問...

唔鍾意廖迦穎ge舉手...

我梗係舉啦..=w=

鄭沅頤唔知係反應遲鈍..定係太多野拎..無手舉..

跟住俾梁梓洛話佢遲早會俾人排斥=__=

唔見個個人練波...佢即刻就走=.=

自己一個去左7-11買點...$88@@

返屋企...入點,打機>v<

沖涼..睇電視...食飯...

晏d先做功課...=3=



2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


唔想報呀>v< 分類: 未分類

音樂節....唔報要俾人話..

唉...>_<

早上ge is dictation...合格!......我諗=_=

英文ERS堂..

maths...

中文....爛gag._.

不過群群講得幾好@@~

geo..中史...

原本要做個張工作紙...=0=

miss lee冇發現:p

lunch同candy一齊行..

g.s..........嘔....

悶死人啦=333333333=

放左學就去集誦...

4點8到放...

同annie, yoshiko, angel, miki坐係個canteen到傾計..

唉...某個人又係度望仔=_=

5點1返屋企........



2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


陸運會後假期 分類: 未分類

呀哈哈=_=

今朝7點到...俾阿哥d歌嘈醒左>.<

再訓.\"/.

訓到10點半到..起身...

琴晚唔記得放返執陰落黎...哈!唔洗梳@@

同阿爸落隆輝食麵...

then返屋企...~

睇龍櫻^^

小池小池>v<~山p好型呀@@!

做下功課又用下機=_=

死!未溫is dict=0=

查字典..........

夜晚同阿哥, 阿媽去美景食...

好鬼貴=.=

食完就去fresh fresh睇下有咩咁正....

好唔掂......垃圾黎ge原本=,="

返到去...溫is...>v<

溫完就做埋journal同ERS log...

沖涼....