今日 上音樂堂個陣
突然諗起 黑糖秀個度 話第五堂跟老師唱do
咁岩 我地今日既音樂堂係第5堂
-----------------------------
今日 張逸麟勁好桃花lor
點解呀~
係因為今日上音樂堂個陣 呀柔係度又打又整6號
之後我又同呀潔整一個姿勢 係心型 姐係指住雯同6號佢地 之後做個心形
我同呀潔係度笑到傻左
我之後同6號講 小心雯又誤會你中意佢呀
之後佢好無奈 哈
呀潔又做口形同埋手勢 同我講
佢地3個( 雯 麟 柔)係一個3角戀
之後我話唔係呀 係4角呀 你唔記得琴日琦同埋麟係度攬咩
之後我整左個L形出黎 因為佢地既坐位係L位
姐係::
----------------------------------------------
X X X X 雯 |
X 澄 琦 柔 麟 (走廊) X X 潔 |
我 盈 |
---------------------------------------------
就係咁啦 咁咪就係L形戀lor
午膳個陣 我同澤講 話覺唔覺得 柔 雯同琦戀麟呀
佢話雯唔係 雯係戀麟d$$
之後我同潔姐講返 佢話下-0-
------------------------------
最後個個小息 琦同雯都行左去 麟個位
潔::乜佢個位咁多女仔呀
我::係喎
我同潔就去左麟個位講
我::乜你咁好艷遇呀
麟::妖(即刻黑面)
直到小息完左幾分中 雯先返埋位
而琦一早就走左
我同潔講 人地唔捨得走呀
由此可見 雯係中意麟既
連我親愛既周晴同琦都係咁講
|