辛苦左一日 仲於可以放鬆下
朝早::
約左周晴7:45係德褔m記等
我先至7:30起身 搞到要係慈雲山
趕去德褔 好彩到個陣岩岩好
返到舊校 又要等齊人先走得 咁岩miz又冇個條友個電話
搞到個個要打比人 我就打左比呀潔 睇下有冇斌斌電話
點知係冇既 周晴同琦就話打比梁leo
琦聽個陣就話::唔該死人梁leo呀 leo個ma就答::個死仔訓緊覺呀
當場笑爆我地 比賽完就搭返3d返去
'晏'就::
,,玩左一陣ndsl又要出門口,,到新校表演
唔知係唔係趕得濟 搞到面白哂,,連miz都問我
你係唔係有病呀 定係你化左妝 個時o哂
我從來表演都冇化妝而且我係冇病
練左一陣 上4樓個hall到表演 好彩唔係咁多人
之後表演完就落返3樓mr班師妹話上網聽歌
無啦啦就聽鄧麗欣d歌 之後我就冇聽到 係到聽酷愛
放學後,, 去左megaBox個個B&Q到買野
悶死我 走個時先知有得睇903呀奴同小儀做既
|