今日運動會
一大朝早就約左呀潔係德褔m記等
之後我地行去搭小巴去運動場個陣 見到呀健
我地3個就搭小巴去 本身佢地話係總站落 之後我睇下電話
7點42分 我地要7點9去到 so最後係運動場落
點知去到 竟然係超少人我地班
我同呀潔講 早知我地係總站落啦
________________________________
我地入到去 點知就落大雨
搞到睇下洗唔洗取消or遲少少先開始
最後係遲左10幾分中開始 搞到我地凍左好耐
------------------------------------------------
接力個到
仆街 落到去 係企左成最少有20分中(可能唔止)先開跑
凍到我想死 之後又見到班仆街黎左
冇心機同佢地玩 得雯同佢地玩
我就同c班d人玩 潔就神咁早比人叫左去排位
但係原來係叫5年級第2個接力 唔係6年級第2個接力
搞到成班6年級第2個接力去左唔知邊到
之後我地新校第1 等攞獎個陣 冇啦啦個條仆街死人肥婆張副校話係c班第1
屌佢 我地班第一個沖線先 c班第3渣
連b班做服務生個d都睇到我地係第1
之後連男仔接力都唔記得左 一睇就係6號接棒
後面個d都未接到 之後到呀健我班4個接力賽女仔就係到嗌佢個名
但都係攞第2 搞到佢地好無奈
我地攞完獎 話要留一個係度 我地諗都唔洗諗就叫左呀潔
我地本身話等埋呀潔既 但個個肥婆張係度話 攞完獎冇野就返上去啦
我同雯講不如我地去廁所 佢話唔去(本身)之後又唔知做咩又話去
我地既目的就係聽埋男仔攞獎同埋等埋呀潔
我地聽完之後就走左去 坐左一個老師睇唔到既地方等呀潔潔姐
點知雯就見到班男仔就同佢地講 等唔等埋呀潔先一齊上去
佢地話等 除左7號 我諗諗下 點解要同佢地班男仔等呀潔
我咪之後同雯講 我唔等啦 我上去搵周晴(但其實我係唔想同佢地一齊等 先至借d以話搵周晴)
我之後行到樓梯個陣 冇啦啦聽到班人又唔知做咩 又上埋去
最後 我地攞左總冠軍 同啦啦隊亞軍
原來b班今年係好少獎囉
之後我之前聽mp3 比個代睇miss 話我
之後佢超衰人 話比我班班主任聽
|