| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 7 月 21 日 星期四  |
AKI farewell...  |
分類: 未分類 |
話說 AKI要走LA
所以我地一班香蕉就幫佢 farewell
係炮台山行去彩福途中
見到ERNIE
之後去到商場門口
ERNIE見到NELSON &GARY~
之後一齊上左去
之後上到去等左一陣
D人開始到
WILSON 帶埋AKI落尼
開始飲茶~
成班人係個酒樓到嗌
NELSON的統計
平均每秒有5個人望過尼-,-
之後NEL食食下話杯茶好淡
結果
佢加左D水落去 -口-"
囧烏
之後食完就係酒樓結婚個台前面TAKE PHOTO
食完散水
之後GO SIMON'S HOME
入左佢個房玩DEAL
之後打team fortress 2
打左一陣就走左LU
THEN GO左JC HOME 攞書
去去下
家姐打電話叫我去山頂- -"
攞完書
就搭地鐵去左金鍾
山頂都幾靚~
行左一陣
走LU
番到屋企十一點幾-,-
好攰- -"
PLZ CM~
|
2011 年 7 月 3 日 星期日  |
| 知己!? |
分類: 未分類 |
今天,成班人食完飯,去左愛秩序灣公園,成班人又開法庭。
途中討論左其實你有幾多個知己。
問唔到我--
但係其實唸深一層,好朋友都有幾個,原來知己只係得一個。
甚麼叫知己?
我的理解是除戀人外,你會找他/她吐心事,和他/她道出你的苦樂,一個不能再friend的friend
而你會想和他/她一起做一世的朋友(好似太誇張--)
我同佢識係因為一個gag ,之後就開始熟了。
之後一齊玩online game,一齊打球。因為佢,我聽左英文歌,而我地的taste又好似(it ends tonight,mad^^)
雖然我沒有同佢講過秘密,但佢可以話係我的一位不能形容的好好好知己。
而我的一位代表的好朋友,他有一種令我對他說話著迷的魔力,他的話往往令我好似有錢落袋。
有人會說他很難做朋友,有人會說他很咀炮。但係唔知點解我好似會明白佢點解會咁講。
雖然有時唔係好明佢講緊咩,但係佢真係一位好好的朋友。
仲有好多好朋友,好似珍尼G小姐,小豬JC,仲有一位原本係,但係E+...唉 的人等等
第一個介紹的人是我可以說是a best friend I never met
可悲的是我下一年都不能跟他們同一班T-T
我再不能跟他一起討論好的英文歌......
我再不能跟聆聽他吸引的說話......
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 24 | »
|