呼
真的很久沒有打Qooza 了
一看
上一次打己是1月22日<-------我才是(果)王XD
那時
還是七個的....
考試-口-"
數學LQ兩位數字 SHXT!!
好彩有MC拉番D XD
話回昨日
成班人去左大家樂
食完野出到去
唔記得講左D咩
小禮禮一句:吹B啊!
兩位副校神不知 鬼不覺出現
笑死我地XD
之後去左BK
傾左好耐
講左好多人 同 秘密
好耐冇試過LA~
好開心啊^~^
尼排好中2呢兩首日文歌> <
話說
去左OPPPPPPPPPPPPPP
有我 Jacky 大家姐 霖霖 文文姐姐
但係JC同琛琛冇得去- -
不過我地見到好多JC XD(見Fb)
咁呢一開始就聽講座
大家姐玩屎- -
之後去睇海獅~~~~~~
好可愛>v<
解散之後玩玩玩玩玩
新個個game唔錯~
CM PLZ