2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| 打籃 |
分類: 未分類 |
今日上CP
呀James同呀堯係到嘈
james無拉拉打左落放keyboard個塊板到
short左!
重身開機
再打,又重身開機
學校d 真化學
食lunch同文雅
去行街,走去格價
LS又係悶到爆
放左學去打
今日做左師姐
同d中一都有計傾
今日打得唔錯
打比賽個陣
james極到傻左
今局我又win左
6:00幾同文雅一齊走lo
其實我呢個kai婆
成日都諗
如果我唔入黎鄧顯可能會比夠好
睇見田炳個個都生活得好融合
好開心都無聽過佢地upset
真係有d羨慕
但入左田炳
就認識唔到katie同文雅
又唔可以著住鄧顯套校服
認識到王子佢地
但我就可以唔洗見到d唔想見到既同學
唔洗再見到d姣婆
又唔會再為左d野宜唔開心
如果學校比我打人
有時真係想一把把星落d衰人到
算啦!可能我諗到癡左線
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| 2006-10-16 |
分類: 未分類 |
今日返到去原來唔洗整board
搞到我呢個傷者要行黎行去
都唔明點解
我每朝都會同人打招呼
但有d人成日都扮睇唔到
有時我會覺得幾
都唔知呀ma有無教佢
人地同佢 佢都要
先至有禮貌嫁ma
算啦!唔講呢d啦!
首先chi,maths x 2,
今日IS miss tong又講粗口
LED默書又攞唔到100
中史小測都ok識
eng過得好快
放學之後整board
玩多過做
算啦!無野好講! |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|