今日朝早一路行一路溫書
但chi默書都係衰左
得個91
之後maths派卷
得個7字頭
雖然我預左唔方高分
但最唔順眼係tim哥有94
form1個陣十次有8次都唔合格
今次佢咁勁
勁唔順
今日勁多hw
d老師話中秋
so要比多d功課
唉!慘!
放左學去聯和壚打波
今日都打得唔錯
次後就一箭咁跑返屋企
沖涼換衫
去到餐廳
個條8婆勁啤我
我上到mama到食左d月餅
同佢地班人仔落去玩一陣
但勁悶
我勁想去kathy個邊玩
終於我帶左呀韻去kathy個到
本來玩得好好地
但呀韻要上返去mama到
我地成班鄧顯一齊去左石春路個到玩
有我,菜,碩,美君,文雅,文琦,周穎,善盈,2個david,肥揚,toto,呀肥
我地係個到一路玩killer
一路賞月
呀肥勁係到追住kathy
為左唔係令佢地咁
so我狂係到幫kathy
呀肥如果下次想....嫁嘩
記住要單約啦 (講笑ja)
去到12點
散啦!
今日玩得都幾開心!!
*呀韻sorry* |