今日默書mr.lau佢講到超快
聽到癲咁濟
最尾得個67.5
到左中文堂要作文
無靈感一定作到好差
之後HE煮冷麵
煮完之後miss要我地帶走
but我沒有盒因為佢話可以即刻食
點知佢既意思係話:即刻食=帶走出去食
佢話HE室唔比食野
你地又無聽過廚房唔比食野嫁!ON既
佢死都要我用盒令走
我周圍問人可唔可以同我share個盒
但個個個盒唔係太細就係一d都唔熟悉
james同呀瑤都唔很
james話如果同佢share就要比佢食曬
最後都係無一個可以share比我
只好同james share
食左2啖就要比曬佢lo
點解呀!點解d人咁..!好無奈lo
之後我自己去左食lunch
再去拎蛋拎左支電筒仔
但最無奈都係上pe堂
迫到呀ma都唔認得
差d就成個人仆係到
都唔知學校有無搞錯
2班人一齊上pe迫到連枝針都插唔落
今堂曬太極
james係咁係到玩真係
放學就去art room
miss choi話今年有成140人
問有無人想退出(me)
等我做第一個啦!
之後係2b到比我見到michelle佢地係到尖叫
其實佢地每日係到做咩呢?
今日因為要打波所以紮辮返學
D人個個都好
有d話既好又d話ok
今日放左學就整左一陣board
但得我同yoyo係到整其他人走曬
之後michelle佢地入左黎係到玩
無幾耐我落左去打波
媛媛話佢打返波啦
5點幾左右走人
我地迫呀廖廖佢要比P&C支旗我地
如果唔係唔SUP+佢....
落車個時無拉拉落
突然間..
有個男仔叫我同佢一把傘
比我見到佢心口個Calendar個章
就知佢想點啦
果然不出我所料
佢話佢讀4D叫謝xx
佢叫我一定要sup+Calendar
I SAY i wiLL(其實到宜家我都唔知十卜WHO)