今日係perants day
so同爸爸一齊返鄧顯見老師
行到statue個到
d風紀好熱情咁招呼我地(好少見+.=)
上到去見到男班長見緊
仲有黃奕康先到我
黃奕康都唔知傾乜
傾左成兩個字都有
哈哈到我啦
miss lee話我都幾文靜,好乖wow

我都叫文靜唔係掛
佢又話我d成績中上
同上次比差唔多
都ok
--------------------------
我地去完飯就去左圖書館
之後去龍深路打比賽
其實我地都諗住輸嫁la
風采wow
點打呀
--------------------
我1:30去到
2:30先打
我地對風采
王子對先
廖廖第2
chan詠斯第3
頭3我地都輸左
入4強無啦>-<
入到4強有馬錦明,李嘉誠,風采,chan融
算啦下年再黎過
但下年女丙可能靠我啦
實死得仲快

|