2006 年 7 月 24 日  星期一   陰天


去左文化博物館 無奈 分類: 未分類

今日8點幾就起左身玩電腦。

原本約左katie同shirley  8點30係火車站到等,但又例行遲到

我地又大圍轉馬鐵到黃大仙。跟住過條超臭既河。

終於on下on下咁黎到文化博物館做我地偉大既中史專題

入到去我地見到部印章機,好似癡左咁係到印,差d仲整難人地部野

katie原本話想做新界文物,但比我發覺好似同今次個題目有d唔match。

所以我地要由頭將成個館係到分析,幾經辛苦終於比我地3個搵到啦!

個展覽館超超大。我地睇左好耐,終於知道要搵d咩。

我地係個到不停咁影相。

Shirley係到影我又係到影,katie就係到抄野。

最後我地破左個人紀錄--係博物館到影左400張相

之後我地去左沙田圖書館到搵書,

因為katie要返大陸,所以我地逗留左30分鐘到就走。

返到粉嶺就散左啦

 

 

 

 

 


2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


2006-07-15 分類: 未分類

今日一起身就上網!但都要遲到,好無時間觀念呀!

結果用左23蚊搭的的呀!岩岩好上去彩排。

仲諗住實死,唱到好似死人咁,但事實係事實,好都我都唔信。真係幾好!

但沒到12點就彩排完,2個鐘頭有排等。

點知Katie佢同我講話分班list出左啦!

我當然要第一時間沖返去8下先。

o!個個迫到針到入唔到。

但事實係事實,Katie2a,但我係2b,交雅就係2d

嗚啦啦!同唔到佢地一班,突然之間好似好想喊呀!

Katie爆左句: 雖然入左唔同班但都係一個好開始,但依然係好朋友!

聽到佢講都好欣慰呀!

但我要同歐蓉芬一班。Oh my god!

2c就有Adrian

2dmelody。唉!1E既友誼會流傳到永遠呀!

之後同呀元,輝輝,思思,靖靖一齊食lunch

我同小元元一齊係到搞難gag。佢話輝輝要換下個outlook(我同幾認同既。)

跟住我地仲布有成1個鐘頭,元元話去商務睇書書。

好辛苦咁終於涯到2點去表演啦!

個個表演都要聽人講肺婦之言。

3個鐘話咁快過左。表演都好順利,但到衰都係肥揚,都唔知佢係唔係講少陣都

唔得,上到台仲要係到搞gag。都唔識分時候既。唉!都唔知佢幾時可以改到。 

 


carman24
暱稱: 傻婆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed