2006 年 7 月 24 日 星期一  |
去左文化博物館  |
分類: 未分類 |
|
今日8點幾就起左身玩電腦。
原本約左katie同shirley 8點30係火車站到等,但又例行遲到
我地又大圍轉馬鐵到黃大仙。跟住過條超臭既河。
終於on下on下咁黎到文化博物館做我地偉大既中史專題
入到去我地見到部印章機,好似癡左咁係到印,差d仲整難人地部野
katie原本話想做新界文物,但比我發覺好似同今次個題目有d唔match。
所以我地要由頭將成個館係到分析,幾經辛苦終於比我地3個搵到啦!
嘩 個展覽館超超大。我地睇左好耐,終於知道要搵d咩。
我地係個到不停咁影相。
Shirley係到影我又係到影,katie就係到抄野。
最後我地破左個人紀錄--係博物館到影左400張相
之後我地去左沙田圖書館到搵書,
因為katie要返大陸,所以我地逗留左30分鐘到就走。
返到粉嶺就散左啦
|
|
|

|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 2006-07-15 |
分類: 未分類 |
|
|
今日一起身就上網!但都要遲到,好無時間觀念呀!
結果用左23蚊搭的的呀 !岩岩好上去彩排。
仲諗住實死,唱到好似死人咁,但事實係事實,好都我都唔信。真係幾好!
但沒到12點就彩排完,2個鐘頭有排等。
點知Katie佢同我講話分班list出左啦!
我當然要第一時間沖返去8下先。
o下!個個迫到針到入唔到。
但事實係事實,Katie係2a,但我係2b,交雅就係2d。
嗚啦啦!同唔到佢地一班,突然之間好似好想喊呀!
但Katie爆左句: 雖然入左唔同班但都係一個好開始,但依然係好朋友!
聽到佢講都好欣慰呀!
但我要同歐蓉芬一班。Oh my god!
但2c就有Adrian,
2d有melody。唉!但1E既友誼會流傳到永遠呀!
之後同呀元,輝輝,思思,靖靖一齊食lunch。
我同小元元一齊係到搞難gag。佢話輝輝要換下個outlook。(我同幾認同既。)
跟住我地仲布有成1個鐘頭,元元話去商務睇書書。
好辛苦咁終於涯到2點去表演啦!
個個表演都要聽人講肺婦之言。
3個鐘話咁快過左。表演都好順利,但到衰都係肥揚 ,都唔知佢係唔係講少陣都
唔得,上到台仲要係到搞gag。都唔識分時候既。唉!都唔知佢幾時可以改到。 |
| |
|
| |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|