2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天


我得左啦 分類: 未分類

今朝早要好早起因為今日要去考帶~所以唔得閒~要早d溫書~frist test啦~唔知why~我都係無咩心機去溫書~話咁快我就同爸爸出去S.K.M考黑帶試~緊張爆 ~去到石硤尾先食野∼終於考啦∼點知劉sir叫我行過去wow∼佢同我講話我照計就可以past嫁∼so你已經係黑帶∼唔得先再算啦∼所以我叫你返去曾梅同李志達幫手∼做助教∼星期六8:45-12呀∼ok嗎?我當然一萬個ok啦∼∼∼入到去又講左好多野∼搞下搞下∼就成3點啦∼仲沒到我考JUMP OVER同fighting∼點知無拉拉話要轉場wow∼終於到我考啦∼點知我....連續三次都踢唔難塊板∼仲要踢到條繩∼搞到劉sir好似好down咁∼點知我心諗唔係唔合格呀∼又要等多一個月咁耐∼仲要出黎S.K.M∼想死咩∼當場死都踢難佢啦∼點知我踢難左第一塊WOW∼第二塊唔難WOW∼我差就喊左出黎tim呀∼郭sir叫我屈下佢wow∼因為劉sir話如果屈難左都算難∼因為有時可能會震難嫁∼所以我驚唔合格∼so一肚氣咁屈難左∼奇實係唔算難嫁∼得個人認為∼嚇到朱sir話一聲∼跟住 ∼好彩屈得難∼如果唔係我喊都似∼跟住就係搏擊∼我對左一個男仔∼佢已為自己好勁wow∼打完之後不停係咁曬命∼仲話唔留手會打死人tim∼點知班黑帶∼個個都沒考曬∼要等多1個再考∼真可憐∼好彩我地唔洗je∼講結果啦∼ 張嘉敏pass∼嘩∼我第一時間跑出去令衫呀∼呀媽我得左啦∼3年啦∼我都係等待呢一刻



2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天


1E print野 分類: 未分類

呵呵~好耐無寫日記啦~諗住以後都係如果有D特別既野先寫~SO唔會日日寫~

 

今日又係好似平時咁~又聽好多野~就黎中暑咁濟~跟住上HEomelette~我同嘉靖一齊烹呀~我地兩好似玩玩下咁~勁搞野~之後就派中文(76)and通識(11/15)測驗~好彩唔算太差~好彩我好平安咁上完今日既課啦~因為殷愉唔知係唔係唔見左通識個份野~so放左學就要去圖書館print~勁搞笑呀~printer我地四個都唔識用~個個都係第一次點呢部野~搞左一餐~曬左2paper~我幾驚會搞難人地部野呀~結果最後都要老師幫手~勁狼狽~算啦~我地都算1E第一班人用圖書館黎print~之後我,殷愉~kate~劉富樺係班房搞下d圖書館~d再要留低呀~點知殷愉話要我倍佢返曾梅幫lemontea還書wow~咁咪一齊返曾梅lo~比我地見到石老師呀~原來成班老師要去上海做5日交流~so班小學生又唔洗返學一星期呀~諗返起好掛住曾梅呀~曾梅是我家



carman24
暱稱: 傻婆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed