今朝早要好早起因為今日要去考帶~所以唔得閒~要早d溫書~frist test啦~唔知why~我都係無咩心機去溫書~話咁快我就同爸爸出去S.K.M考黑帶試~緊張爆
~去到石硤尾先食野∼終於考啦∼點知劉sir叫我行過去wow∼佢同我講話我照計就可以past嫁∼so你已經係黑帶∼唔得先再算啦∼所以我叫你返去曾梅同李志達幫手∼做助教∼星期六8:45-12呀∼ok嗎?我當然一萬個ok啦∼∼∼入到去又講左好多野∼搞下搞下∼就成3點啦∼仲沒到我考JUMP OVER同fighting∼點知無拉拉話要轉場wow∼終於到我考啦∼點知我....連續三次都踢唔難塊板∼仲要踢到條繩∼搞到劉sir好似好down咁∼點知我心諗唔係唔合格呀∼又要等多一個月咁耐∼仲要出黎S.K.M∼想死咩∼當場死都踢難佢啦∼點知我踢難左第一塊WOW∼第二塊唔難WOW∼我差就喊左出黎tim呀∼郭sir叫我屈下佢wow∼因為劉sir話如果屈難左都算難∼因為有時可能會震難嫁∼所以我驚唔合格∼so一肚氣咁屈難左∼奇實係唔算難嫁∼得個人認為∼嚇到朱sir話一聲∼跟住
∼好彩屈得難∼如果唔係我喊都似∼跟住就係搏擊∼我對左一個男仔∼佢已為自己好勁wow∼打完之後不停係咁曬命∼仲話唔留手會打死人tim∼點知班黑帶∼個個都沒考曬∼要等多1個再考∼真可憐∼好彩我地唔洗je∼講結果啦∼ 張嘉敏pass∼嘩∼我第一時間跑出去令衫呀∼呀媽我得左啦∼3年啦∼我都係等待呢一刻
|