今日就好似平時咁上堂la~之後lunch就係P.E堂~我地係到推鉛球之後就跑步~跑100m~都唔知個stop-watch係唔係唔準嫁~有d跑得超快~竟然同我差唔多~有d跑到蝸牛咁慢竟然同我差1秒左右~唉真無用~
跟住我雞咁腳咁走返屋企同媽咪去海洋公園十月全成哈囉喂∼經過慢長的小時我地到左啦 ∼.......唔得閒遲d再打88