2006 年 1 月 12 日 星期四  |
希特勒的最後一科  |
分類: 未分類 |
因為cp好難記
琴日溫過既野全部都唔記得曬
可能上帝安排
希望我可以考好d啦
我5點就好精神咁醒左
我見我咁清醒
就唔好曬左d時間
令本cp係到讀
記番一些point
嘩
以我最快既時間
8點張成本書讀曬
我怕唔合格
所以不停咁祈禱
我信相我得既怕會考得好得濟(張嘉靖教)
返到去鄧顯
勁多人係到溫書
聽班男仔講話9方要考

溫書溫書溫書
-----------------------
睇左份考試題目 (9方無考)
原來都幾簡單
算d老師啦
停筆..........
yeah!!!!!
完啦
同d同學對答案
4part扣左5分
唔錯
-----------------
今日佢地又話唔打波啦 wow
算啦
返到home
不停咁食野
食到變隻豬>3<
之後我約呀靖去圖書館
我話係小巴站對面火車站到等
我係到等左成30分鐘
唔等啦
返屋企
屋企都沒入
有人call
係靖靖
我問佢去邊佢又問我去左邊
我地都話係小巴站對面火車站到等
講左一大輪野
原來佢係另一邊個小巴站
我落樓梯
佢落另一邊電梯
唉
名付其實既向左走向右走
|
2006 年 1 月 7 日 星期六  |
去m記  |
分類: 未分類 |
好冷呀
得個11度
但要返曾梅
仔無法啦
今日我約左善一齊返
返到我又要得佢
好彩無遲到
原來今日有7個新生wow
點知有3個冇到
劉sir叫我等佢地等多10分鐘
吹到我傻左
上返佢
劉sir又叫我等多10分鐘wow

諗住我可以唔洗再教白帶嫁la
點又係要
d白帶好似飲左豬肉湯
叫極都唔做

真係想死
之後我地搭的過李志達
d白帶又係咁
第二堂劉sir走左
d人仲曳
搞到miss發褸
落左堂
我地汁到個豆袋
諗住玩啦
點知d校工要搬野
瞰住曬無得玩
走個陣
卓祖兒話invite我去佢生日會

無諗過wow
佢話會玩天光
我當然話好啦
佢要買野
之後我同徐子榮&卓祖兒去m記食野
係到傾計
傾左成兩個鐘
咩都講
之後我發現我有11個沒接電話
咁當場返屋企先啦88
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|