2006 年 11 月 4 日 星期六  |
| 忙 |
分類: 未分類 |
今日行路返曾梅
比劉SIR話我仲咩隱退左成個月
o嘴
12點就即刻fly返去鄧顯
點知比我見到katie係m記到食野
原來放lunch
又話1點先放lunch
今日跳曬兩隻舞
ok好睇
跟住跟左善返團契
好彩唔係好悶
d人幾nice
5:30去上水分會
今日黎左勁多人
include蘇希馳.....
佢超串
之後仲要一打3
死啦!!!!!
佢幾大呀!!!!
18歲 仲要大我地1級
結果李俊輝壯烈"希"身左
then我同善善去龍豐行街
買左條鏈,係唔係好得意呢

|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| party |
分類: 未分類 |
今日上堂無咩特別
day1既時間永遠都係過得最快
lunch之後就去左彩園買party個d野飲
佢地去左惠康買野食
點知佢地買左個$10
類似牛油蛋卷既物體
食到肥揚同james都想嘔
係飽到嘔
反而kathy佢無野bor
仲話好好味tim
跟住LS派text
對個text唔多滿意
原來"大跟"d通識幾得
今次比佢串返轉頭tim
返左學之後就去左啦啦隊
今日勁少人
得個幾丁人仔
所以係到講口號
5點鐘就上返去班party
點知等到5:30先開得
因為技術上既問題
搞左一大輪
6:00就落左去玩
首先我地玩閃避球
勁多人唔識玩
又搞左一大輪
變左單,雙決鬥
初時d人唔多投入
搞到無咩mood
但係之後又投入得濟
搞到大家之間有d唔妥
但遊戲ja ma
何必咁投入呢!
結果我地玩兩局就輸足兩局
但don't mind!
發覺原來gary好鬼勁
個個都好似怕左佢
宜alan接波球球中!型!
跟住係諗住玩"彩"汽球
但因為無橡根同有d人唔玩
so要白白整爆曬d汽球
改玩數字球
40幾個人玩數字球
都係第一次
周圍都係人
個個10次有9次都接唔住
哎人又哎得細聲
乜都聽唔到bor
算啦!下次會搞得好d嫁啦!
因為今次搞到d女仔無咩mood
sorry!大家!
跟住大家影班相後
齊齊走人lo
273a既人永遠都係特別多 xddd |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|