2006 年 11 月 6 日 星期一  |
| cheering |
分類: 未分類 |
今日一返到去就見到yellow係到啦啦隊
真係勤力呀
今日派中文
唔多滿意
靜係錯字都扣左我成1.5分
我係時侯真係要improve我d中文
今日仲派左geo
都係唔多滿意
我認我自己係有3分係抵扣
但係有4分
明明係跟足notes寫
乜行雷唔會有people die or injure
佢話我都攞左好多分
so佢叫我算
唔當一個point
勁無奈....佢歧視....
lunch去左仙踵踪林
d野食超貴
如果唔係有優惠
鬼去佢到食
一杯珍珠奶茶成24蚊
貴到離曬po
又無味wow
放學去禮堂聽講座
好彩睇片
好快過
ms choi有病的
係咁話我地嘈
好似佢仲嘈
放左學到左ms lee傾左陣
佢瘦左好多呀
佢話佢返黎代一個禮拜堂
miss you a lots
今日啦啦隊d中一都唔知跳咩
班com話星期四之前要跳到openning
跳到openning!!!唔係呀嘩
夠唔夠人都成問題
仲要係星期四個日跳到openning
有點兒無奈.....
|
2006 年 11 月 5 日 星期日  |
| 妄想 |
分類: 未分類 |
9:30返去啦啦隊
今日跳左陣
又整左陣啦啦球
12走左去雪之谷買糖食
點知d糖甜得濟
無曬胃口
飽飽地
2:00約左文雅同靖靖去睇妄想
因為death note無位
去地去到沙田周圍走左一陣
d店又成日都要裝修
麻叉煩
好多史迪仔呀>333<,,,,,,,,,
 
跟住去左西田買左好多零食
用左好多$$$
4:00入場(連UA都要裝修)
個故事幾抽象
d畫面成日換黎換去
同有d恐怖( IIB戲黎格)
<---呀Sa做幾好
then睇完
部katie去snoopy公園
佢話沒去過wow
留影

淋去之前
我地仲用左15mins去搵m記
買雪糕
太好味了
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|