今日ms chan比左個好大既驚喜我地
就係..調位 =0="
我係第一個被人調走左
去左呀堯個個舊位
雖然我估到我遲早都會坐個到
但無諗到咁快
仲有將個到緊有的gag人都調走曬
88!!gary,賓賓,特厥,璇,james,kathy,呀肥
就算調呀
都調去另一個窗口位呀
至少有得睇人上PE呀
鳴鳴鳴~~~
坐左係呢到
我覺得自己好似自閉咁
都唔知對住邊個人講野
仲之一個字講曬""悶""
我要悶足1個月
help me ar!!!!慘慘慘 >3<
電腦ms chan無返
上堂hea
music睇ballet
勁好睇
靚爆(love ballet既人永遠都覺得靚,,xDD)
LS眼訓
同ting,衰康,珍珍係到吹水
返學同shirley一齊
返到屋企,,,,訓教 |