2006 年 11 月 22 日 星期三  |
| Happy Day? |
分類: 未分類 |
今日帶左 就唔黎落
琴日無帶就黎落 =.=''
第一堂,,,,eng
玩balance
3號仔個頭真係好平o
chi講春
ms chan既畫功真係差
勁比人串
"redo"
HE肉醬意粉
d做法好煩
好彩我有寫notes
如果唔係死比你睇
記咁多野
烹個個sause個時
見佢咁"希"又咁橙
咪落多d茄汁lo
點知有點兒瘋狂
落得太多
原來落生粉係可以解決問題
仲之唔落咁多啦!!
lunch with red cross
諗住返屋企先食
但佢有汁
之後我仲要打波
so佢成為左我個lunch
um!!!!
好好味,,,,good>3<
PE打乒乓球
好悶
好多人,,,都唔好玩
放學
ex.1e
無人黎
得幾丁人
陰公
之後anson仲係到放火
好彩無燒死
真係想叫班男仔去食屎,,,,火爆
then乒乓球
笑爆嘴
都係leader佢地對我最好
|
2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| 2006-11-21 |
分類: 未分類 |
今日唔洗早會...xDD
上到去一個二個係到抄中文
勁無奈,,,下次都唔做lo
之後eng
mr劉終於忍唔住鬧呀肥同dodo個英文名
"不似人型"
then IS扯開曬話題
lunch
留係學校食
𥄫住3號仔食飯
嚇到佢傻
原因係我想坐佢個位<...有點衰呢Xdd
點9就幫ms湯手
"老師我支持你".....
死人james無啦啦左爆句野
頂佢!!!有病的
無啦啦拉我落水
嬲爆
chi ms chan話我地班好嘈
我都覺
因為我有時都唔聽書
music 同呀堯傾計
因為 so無得打波
睇見人地1B,1C,1D都開始music contant
睇見都有點兒心酸>3< |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|