2006 年 11 月 26 日 星期日  |
| 拜山 |
分類: 未分類 |
今日去將軍o拜山
搭車搭到頭都雲
張家一行20人
4嫁的士山上行 =.=
好詩呢!!!!
之後12點去左鳳凰樓到食野
好貴o
等我d叔伯兄弟們食玩
由12點等到2點先走得人>3<
then去左apm行
見到城城
靚仔
5點返粉嶺
with媽媽去買3
仲有sushi.....xDD
P.S.有人同我講GREEN HSE
cheering攞第尾
唔信><'
|
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| 呵呵 |
分類: 未分類 |
今日去鳳溪安老院做service
d老人家永遠都係咁hapi
如果唔洗著u既話
去做service都係唔錯嫁
then去買sushi既材料
3:00同王子&liuliu去打籃球
可惜無場
改去riding bicycle
之後6云都黎左
佢車liuliu
王子車我
thx >w<王子車我去上水分會
武術hapi |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|