2006 年 11 月 10 日 星期五  |
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
OPENNING  |
分類: 未分類 |
辰咁早就返去啦啦隊
d人話我地hse隻舞好型
型就型lo
但好難o
lunch對cp卷
呀肥話同我鬥高分
輸左請食麥旋風
hoho
我卷86
高佢幾分
聽日有麥旋風食lo
PE玩體操
發生左D好搞笑既場面
after school
又係啦啦隊
練左陣就要跳opennig
好緊張
勁多人望住<--但PE day個日咪仲多
red hse個隻舞跳得唔夠勁
yellow hse又係排yellow
blue hse唔係好齊,跳得
宜我地green....
雖然跳得唔係好gd
但係最多掌聲
佢地好多人話我地隻舞好好睇
好yeah
好有節奏感
可惜...校長唔by我地隻舞
可能"野"得濟.....
好多人唔肯哎口號
又跳得唔powerful
比呀ing省
但佢都係為左我地好嫁je
(PE day個日係道社格黎
我地雖然唔夠人地哎得咁大聲
但green hse們+oil) |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|