2006 年 12 月 4 日 星期一  |
| KAI |
分類: 未分類 |
今朝叮叮cookies帶返學校比人食
第一個咁幸運既人就係菜菜
恭喜恭喜!!你仲沒食死
講笑je ,,,xdd
LED討論朋友
我地係到搞gag搞gag
lunch係學校食
比突厥食我d餅餅
佢唔食>3<
第一個say no
嬲嬲嬲嬲(因為今次make我好少,
如果請唔到你食
唔好嬲呀!!!
下次補返呀!!!!!)))
今餐飯食得好hapi
因為對面坐左坤記係到
有佢係到笑到我甩嘴
因為佢真係好好好gag
之後我kai左
望住左鄧宇軒包糖好耐
then佢比左d好kai既反映我
又笑
笑左成餐飯
then去hall聽人唱歌with文雅
冰唱歌真好聽
之後eng作文
play with 珍珍,堯,jo,源,jerry
又笑到爆肚
我月黎月覺得源個樣好得意o,,Xddd
放學choir
sit with m兜
笑with m兜
佢真係好sisi
今日笑到牙都痛
放學with芬芬,,katie
P.S.原本今日係好hapi
但我嬲左james
因為佢蝦得我太離bo
無啦啦彈我個頭
真係好好好痛>3<""
P.S.爆唔中意冬季校服
緊到想死
|
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
中頭獎  |
分類: 未分類 |
today有reader quiz
so我地班人仔個個都係到咪書
HE整cookies,,^u^
呀堯同james又開始發生極戰,,,xdd
lunch~係學校到食包
1:45上去reader quiz
勁easy,,>0<
PE首先打籃球
正當我呆呆地望望野既時候
無啦啦james一個波醒果黎
係要格住呀堯再成個飛果黎我塊臉
陰公>3<"
成個鼻紅左
淚珠從我隻眼bi出黎
好痛wow .
then跑9mins
跑with堯&james
變左紅黃綠,,,交通燈
finally跑左18個圈
下次我要跑20
+oil
放學choir >t<
笑到甩嘴 |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|