2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| LOVE曾梅 |
分類: 未分類 |
今日我呢個白癡婆
差d當左呀媽支護髮素係洗臉奶
好險
今日係學校 ge walkathon 大日子
返到去狂避鏡頭
衰james又係到整我同kathy
仲要拎我地張7相周圍比人睇
無陰公呀!!>u<"
今日突厥著左交安套u
好鬼得意呀∼xDD
我一路行就一路食糖糖&
同KATHY,james,jo傾計
我支波板糖為我帶黎都唔知幾多奇異既目光
"嘩!!波板糖呀!!!!!~~"
"點解你有波板糖嫁"
"買咪有lo"=.="
話咁快我地行到羅wo
好大風
吹到頭甩
條臭河又臭
途中有好多老師做看更
宜mr馮最可愛既一面比呀肥影低左
我個支波板糖整到我成臉都係糖
又哎到牙都痛 >3<
返到學校仲沒食曬
throw左
返到學校都係11:00
又要等齊人先放
有人提議玩接龍
玩完中文玩英文版
ok好玩o
至少唔洗悶ar
放學返曾梅with琳
死肥揚又話一齊返
反口,,,,衰
一返到曾梅
好warm呀
上左form2都沒返過去探miss啦
見到勁多多多老師
比左好多surprise佢地
當然仲有我地人見人愛既班主任ms 吳
長氣既ms丁
受人歡迎既ms石
etc(人數眾多,不能盡錄)
我同amy一路幫ms做野
一路傾計
ms吳佢地好辛苦ar
做老師真係慘
今日ms樊都返左黎
原來佢去左"瑪利樂"到教
勁
佢買左6盒西餅返黎
件件都好貴
又好好味
d老師狂係到比野我同amy食
飽到我地傻
食完野
我地就周圍行
曾梅今次又係學校後面整左個好比花園咁靚既position
靚到爆
好有入左仙景既feel
一定用左好多$ 去起
一定過億
then我地上返去教員室到
同d老師係到吹水
we like a big big family
love 曾梅 4 ever
曾梅同鄧顯相比
簡直天堂與地獄
3:00走人
我去左百佳買材料整芝士蛋糕
可惜個間死p佳
咩野都無得買,,+0+
整風咩
於是都係整返紅豆椰汁蘆薈糕
買齊材料就開始整la
可惜d紅豆煮極都唔難
一時大意
煲乾左水
黑左
死火
個煲黑左
一點點洗唔甩
唔但只洗唔甩
我費事曬時間再煲過
我仲要將d紅豆一粒粒咁簡返出黎
黑曬好臭
原本有75g
最後得返20g~>3<
之後掛住煲椰汁
宜令到d魚膠粉乾曬
搞到我不停咁+水
最後我既作品就變到
紅豆少得擠
花奶多過椰汁
魚膠粉落左勁多水,,xDDD
finally我等左3hrs
同呀爸一齊食我既傑作
係完全同想像中唔同
mama比d蘆薈好苦
食落好似jelly
但因為蘆薈無加工過
天然得濟
好鬼苦
仲苦過龜靈膏
頂唔信
throw左,,嗚嗚嗚
P.S.不過我應承過王子會請佢地食我既傑作既
但我想你地食死
SO我要整返sushi請你地食嫁
|
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| 2006-11-23 |
分類: 未分類 |
今日kathy,james,amy又要上台
講25周年
今次講得ok好
maths無無聊聊
差d比gary嚇死
quiz衰大意
明明+變 -
then IS芬芬開始唔舒服
最後都要早走
雖然佢有時係煩左d
但...講真佢係無咩野嫁 =0=
小心身體呀!!!芬芬
lunch去惠康
買左個勁大個既包
個包食完飽到有點兒頂胃
其實我最主要去惠康既目的
係去買tiramisu既材料
但個隻咩咩馬斯卡邦芝士
原來真係咁難搵
到到都無得買>3<
so我改左make 紅豆蘆薈糕
d材料到到都有得買
唔洗煩
信便係呀姨間店到買左支波板糖
聽日食
但$6蚊支好似貴左d
eng落MMLC到睇Robinson Crusoe
ok好睇
好多gag位
邦哥d gag真係難左好多
好好笑
但我慘變左james既玩樂
比佢玩足成粒鐘
之後佢支力得濟
係我大脾上面到訓左成粒鐘
原來james訓左真係安靜左好多,,,xxD
放學去train班new red cross member
有我呢個gag人係到
又點會悶到佢地呀...hehe
班form1仔比我串到佢地無聲出
P.S.聽日唔洗RED CROSS係好事
但我唔要去鳳溪呢!!=.=" |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|