2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天


LOVE曾梅 分類: 未分類

今日我呢個白癡婆

差d當左呀媽支護髮素係洗臉奶

好險

今日係學校 ge walkathon 大日子

返到去狂避鏡頭

衰james又係到整我同kathy

仲要拎我地張7相周圍比人睇

無陰公呀!!>u<"

今日突厥著左交安套u

好鬼得意呀∼xDD

我一路行就一路食糖糖&

同KATHY,james,jo傾計

我支波板糖為我帶黎都唔知幾多奇異既目光

"嘩!!波板糖呀!!!!!~~"

"點解你有波板糖嫁"

"買咪有lo"=.="

話咁快我地行到羅wo

好大風

吹到頭甩

條臭河又臭

途中有好多老師做看更

宜mr馮最可愛既一面比呀肥影低左

我個支波板糖整到我成臉都係糖

又哎到牙都痛 >3<

返到學校仲沒食曬

throw左

返到學校都係11:00

又要等齊人先放

有人提議玩接龍

玩完中文玩英文版

ok好玩o

至少唔洗悶ar

放學返曾梅with琳

死肥揚又話一齊返

反口,,,,衰

一返到曾梅

好warm呀

上左form2都沒返過去探miss啦

見到勁多多多老師

比左好多surprise佢地

當然仲有我地人見人愛既班主任ms 吳

長氣既ms丁

受人歡迎既ms石

etc(人數眾多,不能盡錄)

我同amy一路幫ms做野

一路傾計

ms吳佢地好辛苦ar

做老師真係慘

今日ms樊都返左黎

原來佢去左"瑪利樂"到教

佢買左6盒西餅返黎

件件都好貴

又好好味

d老師狂係到比野我同amy食

飽到我地傻

食完野

我地就周圍行

曾梅今次又係學校後面整左個好比花園咁靚既position

靚到爆

好有入左仙景既feel

一定用左好多$去起

一定過億

then我地上返去教員室到

同d老師係到吹水

we like a big big family

love 曾梅 4 ever

曾梅同鄧顯相比

簡直天堂與地獄

3:00走人

我去左百佳買材料整芝士蛋糕

可惜個間死p佳

咩野都無得買,,+0+

整風咩

於是都係整返紅豆椰汁蘆薈糕

買齊材料就開始整la

可惜d紅豆煮極都唔難

一時大意

煲乾左水

黑左

死火

個煲黑左

一點點洗唔甩

唔但只洗唔甩

我費事曬時間再煲過

我仲要將d紅豆一粒粒咁簡返出黎

黑曬好臭

原本有75g

最後得返20g~>3<

之後掛住煲椰汁

宜令到d魚膠粉乾曬

搞到我不停咁+水

最後我既作品就變到

紅豆少得擠

花奶多過椰汁

魚膠粉落左勁多水,,xDDD

finally我等左3hrs

同呀爸一齊食我既傑作

係完全同想像中唔同

mama比d蘆薈好苦

食落好似jelly

但因為蘆薈無加工過

天然得濟

好鬼苦

仲苦過龜靈膏

頂唔信

throw左,,嗚嗚嗚

P.S.不過我應承過王子會請佢地食我既傑作既

但我想你地食死

SO我要整返sushi請你地食嫁



2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


2006-11-23 分類: 未分類

今日kathy,james,amy又要上台

講25周年

今次講得ok好

maths無無聊聊

差d比gary嚇死

quiz衰大意

明明+變 -

then IS芬芬開始唔舒服

最後都要早走

雖然佢有時係煩左d

但...講真佢係無咩野嫁 =0=

小心身體呀!!!芬芬

lunch去惠康

買左個勁大個既包

個包食完飽到有點兒頂胃

其實我最主要去惠康既目的

係去買tiramisu既材料

但個隻咩咩馬斯卡邦芝士

原來真係咁難搵

到到都無得買>3<

so我改左make 紅豆蘆薈糕

d材料到到都有得買

唔洗煩

信便係呀姨間店到買左支波板糖

聽日食

但$6蚊支好似貴左d

eng落MMLC到睇Robinson Crusoe

ok好睇

好多gag位

邦哥d gag真係難左好多

好好笑

但我慘變左james既玩樂

比佢玩足成粒鐘

之後佢支力得濟

係我大脾上面到訓左成粒鐘

原來james訓左真係安靜左好多,,,xxD

放學去train班new red cross member

有我呢個gag人係到

又點會悶到佢地呀...hehe

班form1仔比我串到佢地無聲出

P.S.聽日唔洗RED CROSS係好事

但我唔要去鳳溪呢!!=.="



carman24
暱稱: 傻婆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed