中文係歷史性地做得曬
但岩唔岩就唔知lo
今日3rd調位
我 = 無調到
但我附近d搞gag人就差唔多走曬
變左個tim哥
一個字黎形容佢"煩"
全班嘈個3個
已經變左個珠江三角洲
勁唔like宜家個位
我要4st調位
之後HE
炒飯
SUKI唔舒服
我自己寫note
炒野
勁多野要記
我同a芬一樣炒到黑黑地
但即刻息火
s芬就無咁好彩啦
因為suki無帶foodbox
so比曬我
我地親ms睇唔到
偷偷地叫suki食少少
點知...
佢食到想喊
佢話好"函"
好似美女廚房咁...o嘴
跟住我都偷偷咁試
.....
的確好咩!
唔多敢食
lunch落左去同媽食
原來盒飯無咩野
仲幾好味
我終於知道點解之前會食到d咁既味
嫁因suki佢唔記將d李派林喼汁同salt搞混
so將成炸salt倒落佢
唉!無奈中...
(我原本都想拎比佢試下嫁,但我怕出醜,so....)
之後PE堂
ms 張一早就叫我地換衫
可惜...等左成10分鍾
仲沒出現
then我地係到玩"蒙羅麗莎巴蕉樹"
玩左成堂
真係岩岩好一堂
ms張返出黎
佢話校長要佢地開會wow
又係校長
今堂玩絲帶舞
ok好玩
放學之後開班會
諗班會d野諗到頭都痛
5:00走人
之後去左跑步
溫完cp聽日就可以enjoy下啦!happy!
*我發覺個個死姣婆
唔單只溝佢地班d仔
仲要變+勵連我地班d仔都要撩
死啦!
睇見佢成日扮曬野
扮傻,扮迷人
好想叫收x )火爆中的我 |