2006 年 10 月 24 日 星期二  |
| IS |
分類: 未分類 |
今日又係6點起身溫我最唔掂既IS
因為溫唔曬
so今日我搭車車返
原來今日可以帶計數機
無人同我講
算!
份卷勁多題目
short q都做左成4個字
之後個d勁快咁做
可惜..我差一個答案就做曬lo
maths堂我同賓哥係咁對答案
差唔多對左成堂
IS ms 湯對答案
發覺自己如果無扣到傳意分
就只係扣左8分
有d開心呀!
LED ms麥係咁鬧人
我發覺到潮東sir既好啦!
今日借左本recipe
教我整勁多野食
我想快d考完試
我要整野食o
|
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
| maths |
分類: 未分類 |
今日6點幾起左身溫數
之後玩左陣呼拉圈就出門口lo
我格黎個個係王端康
maths唔係好夠時間
岩岩好做得曬
之後eng默書
乜都聽唔到
實唔合格
chi仲搞笑
ms chan成日講錯野
佢話呀旋個句誇張得濟
點知佢話:
眼淚好像眼珠般掉下
笑爆全班
HE悶到癡根
成當都唔知做咩0.0
今日仲諗住PE可以玩high jump
可惜....
玩糖癡豆玩左成堂
但幾好玩
之後要跑3個圈
好彩跑完未死得 |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|