2006 年 10 月 26 日 星期四  |
| 中史 |
分類: 未分類 |
今日測中史
d題目ok難
好多都係書無
係平時ms chan上堂講的o
宜家有d後悔平時無抄notes
唔計長問題
就咁就扣左9分
唉對中史無望
之後maths
馮sir勁惡
因為我地係校長循課室既時候
做左d唔應該做既野
所以今日成為左史上最靜既一堂
原本佢話唔派text
後尾都係派左
今次個成績都ok滿意
衰careless
Geo班男仔係到勁玩野
左右都係咁
搞到書都聽唔到
聽日考試有d擔心
無拉拉後面個board仆左落黎
gary仲要玩野
放係最頂個到
做"排方"
IS仲諗住有得對text
可惜ms 湯沒改
白白上左2個element
form1個陣都已經上過啦
食飯去左KFC
又見到林元佢地
真係有緣呀
估唔到今日英文可以派text
mr 李做野真係有效率
雖然合格但成績唔多好
爆差
如果比多15mins我
我攞8字頭比佢睇
最衰我又唔係唔識bor
只係時間唔夠
白白送曬d分
個個李展鋒以為一科高過我就好勁
係咁曬個幾分
睇下其他科點
我實會高過佢
我同佢賭geo邊個高分
我實win佢既
睇住黎
mr李原本話要我地做曬NEIE個unit先比走
但呀碩哥幫我地頂左
真係your are my god
|
2006 年 10 月 25 日 星期三  |
| Eng |
分類: 未分類 |
話佢地個eng老師話
今次text比較易
so我鬆懈左
今次份text 難到唔係我做
時間又唔夠
我勁多題亂做&無做
我對呢份text無曬信心
我沒試過text英文text到咁差
但好彩我上次monthly有7字頭
五十五十
so我今次只係要有23分
張成績表就唔洗有紅色
但今次呢份text有9成都唔合格
琴日因為我好心得濟
將本中文書放左係英文個到
so又無帶書
比ms chan問到口啞啞
今日lunch去左惠康買 包
勁好味o
之後LS盤盤問d野勁好笑
放學個陣katie佢地唔見左人
so同kathy,james,婷婷一齊走 |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|