今日上英文堂超爆笑
dodo改左自己叫coconut
佢諗住mr劉實唔敢叫佢嫁啦!
點知mak唔識答
mr劉話:coconut ask my question
笑死左全班
佢仲要不停咁重複
咁lunch唔想食野
因為同左d無家教既人講野
有d人知我講野咩
最後個2堂maths仲好笑
james不停咁人生攻擊kathy
又係到講我是非wow
差d仲上下失手
但不過真係笑到甩嘴
今日要早會
maths堂馮sir係到講奧數
唔明
Geo想死
ms鄭都唔識教書
成日都叫人做hw
又沒教過
點做呀!
成日都話比inits你
平時上堂
好似係到自修咁
IS ms湯唔舒服
可憐呵>3<
我地教到超快
好心ms鄭學下ms湯啦!
lunch去左KFC
好味
lunch後d老師要開會
我地等左成25分鐘到
個陣
呀碩同kathy係到傾計
比prefact捉
我同6文him,gary不停咁叫佢唔好嘈
單眼,嘶佢,踢佢咩都做齊
佢仲月講月大聲wow
o嘴
無野好講
ENG過得好快
多謝校長
放學打波
王子請食包包
好好味
呢排成日都係屋企食好多野
最衰呀ma買咁多零食啦
自己又忍唔到wow
肥左好多
死啦!
我唔要做肥婆呀!
祝各位泳隊同學成功