2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


PE day 1 分類: 未分類

今日同呀shirley一齊搭的士去運動埸

去到都唔練openning

仲之就唔洗咁早

9:00先開始PE day

我地德社條裙....靚到無野好講

比班男仔話去打扙

唱歌個陣超好笑

太極個班仔個個唱到中氣十足

好鬼搞野

之後openning勁緊張

一直都跳得好好地

但衰收尾

都話唔好汁啦啦球嫁啦

算啦!我地green hse都係跳得最好睇

一個字"型"

一開始PE day

d人無曬

因為去曬跑100m

得幾個人哎

聲沙lo

班ex.1E既男仔又唔肯哎

掛住睇比賽同係到hea

跟住無幾耐

ms蔡黎左

佢捉左小雪同美恩

話隻裙唔過"室"

頂!短左少少ja嗎

又唔係好似迷理裙

佢係咁鬧

又話要罰我地無得跳15MINS

仲要扣分

(道社同我地衰買一堆)

跟住比後面班哥哥知道左

係咁用粗口鬧Q佢

之後shot put仲火

明明有3次試推

ms 張無啦啦話因為時間唔夠得一次試推

佢唔早講

係我推完先講

個個都下下聲

乜可以咁嫁咩

唔夠時間就可以壟斷左人地既機會

咁佢不如叫校長講少陣

時間都係返到啦!!

第一次試推

我次次都係是但咁推

睇下自己有幾average既力

宜家話得一次

咁算點先><

仲有呀!我明明推左係條線上

佢竟然唔比紙板我

頂!!佢點睇野嫁

入唔到決賽啦!!

shot put完左返返去

多返好多好多啦啦隊

佢地返曬黎啦!

我地雖然好tried

但我地要攞cheering champion

唔衰得比yellow

何況我地2分鐘咁型

唔可以衰衰衰

+oil呀!

lunch之後就係hurdle

每地hurdle都有人受傷

好多人都仆到

睇見都心痛

勁多人係frrst aid到喊

好慘

Rainko 唔好唔開心啦

green hse is a family

十仆 you

跟住200m

衰左

無力

如果唔係為左個社

我就一定唔join

我跑得咁慢

then high jump

唔知係唔係跑完

隻foot仲陣陣地

好快咁一次次跳過

去到5強

我之前都無信心跳過去

但聽到德社既同學仔為我地打氣

我一次又一次咁跳過

可惜...佢地無啦啦停左

無哎

就咁就跳唔過lo

返返去看台

我忍唔住喊左出黎

差一名就有牌la 

過左陣回復心情

幫手cheering

德社人要+oil



2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


2006-11-12 分類: 未分類

今日又係啦啦隊

一個字"支力"

班com就自己係到hea

我地就係到跳

(我知道佢地之前為左啦啦隊

付出左好多!thx!所以我無怪佢地)

雖然我地社小人

啦啦隊既人唔多

但我們團結

所謂green hse likes a family!!

聽日啦啦隊們+oil

3點鐘去左黃金

表妹仔大左好多

成日都訓教

食到超超超飽

個肚脹左@.@

聽日點算>3<

之後去左行街街

媽媽d思想仲係咁守舊



carman24
暱稱: 傻婆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed