今日同呀shirley一齊搭的士去運動埸
去到都唔練openning
仲之就唔洗咁早
9:00先開始PE day
我地德社條裙....靚到無野好講
比班男仔話去打扙
唱歌個陣超好笑
太極個班仔個個唱到中氣十足
好鬼搞野
之後openning勁緊張
一直都跳得好好地
但衰收尾
都話唔好汁啦啦球嫁啦
算啦!我地green hse都係跳得最好睇
一個字"型"
一開始PE day
d人無曬
因為去曬跑100m
得幾個人哎
聲沙lo
班ex.1E既男仔又唔肯哎
掛住睇比賽同係到hea
跟住無幾耐
ms蔡黎左
佢捉左小雪同美恩
話隻裙唔過"室"
頂!短左少少ja嗎
又唔係好似迷理裙
佢係咁鬧
又話要罰我地無得跳15MINS
仲要扣分
(道社同我地衰買一堆)
跟住比後面班哥哥知道左
係咁用粗口鬧Q佢
之後shot put仲火
明明有3次試推
ms 張無啦啦話因為時間唔夠得一次試推
佢唔早講
係我推完先講
個個都下下聲
乜可以咁嫁咩
唔夠時間就可以壟斷左人地既機會
咁佢不如叫校長講少陣
時間都係返到啦!!
第一次試推
我次次都係是但咁推
睇下自己有幾average既力
宜家話得一次
咁算點先><
仲有呀!我明明推左係條線上
佢竟然唔比紙板我
頂!!佢點睇野嫁
入唔到決賽啦!!
shot put完左返返去
多返好多好多啦啦隊
佢地返曬黎啦!
我地雖然好tried
但我地要攞cheering champion
唔衰得比yellow
何況我地2分鐘咁型
唔可以衰衰衰
+oil呀!
lunch之後就係hurdle
每地hurdle都有人受傷
好多人都仆到
睇見都心痛
勁多人係frrst aid到喊
好慘
Rainko 唔好唔開心啦
green hse is a family
十仆 you
跟住200m
衰左
無力
如果唔係為左個社
我就一定唔join
我跑得咁慢
then high jump
唔知係唔係跑完
隻foot仲陣陣地
好快咁一次次跳過
去到5強
我之前都無信心跳過去
但聽到德社既同學仔為我地打氣
我一次又一次咁跳過
可惜...佢地無啦啦停左
無哎
就咁就跳唔過lo
返返去看台
我忍唔住喊左出黎
差一名就有牌la
過左陣回復心情
幫手cheering
德社人要+oil
今日又係啦啦隊
一個字"支力"
班com就自己係到hea
我地就係到跳
(我知道佢地之前為左啦啦隊
付出左好多!thx!所以我無怪佢地)
雖然我地社小人
啦啦隊既人唔多
但我們團結
所謂green hse likes a family!!
聽日啦啦隊們+oil
3點鐘去左黃金
表妹仔大左好多
成日都訓教
食到超超超飽
個肚脹左@.@
聽日點算>3<
之後去左行街街
媽媽d思想仲係咁守舊