今朝同shirley一齊行路返去
我地係cover playgroung到跳openning
勁多人望住
唔知呢排做咩
可能近日無溫書
好多都聽唔明
而且超眼訓
勁無心機
呢排真係唔夠訓
牛下牛下
lunch無心機出去食
係學校買左好多野食....
放學即刻去跳openning
勁難
由期係個s字型腰
比呀ing照肺
但事實我地係跳得有d求其
成日都甩左d音樂
聽日rehearsal死得
仲要比好多人望住黎跳
一定比ms張省到令一令
green hse 啦啦隊一齊+oil
今日朝早仲好精神
但上左2堂英文之後
已經好眼訓
之後仲要比佢叫我出去做野
唔知寫左d咩出黎
因為我好tried.........