2006 年 11 月 30 日 星期四  |
| 成績表 |
分類: 未分類 |
today一早派成績表 >廿<
我既成績,,,差o
比我想像中差得遠遠lo
可能我要求太高la
我始終都要請james飲 奶
IS又拉到很遠
月講月唔明白
maths mr馮話我地考得差
so又比多個quiz
借d椅
geo又係到打星星
ms鄭比tim勁串
lunch去山崎
可惜我,,,,胃痛
一食野就唔痛
唔食就痛 >3<
so我食左好多野
3個麵包+Cookies
勁呢,,,,xDDD
then 音樂走火警
kai邦無得搭lift
因為安全o
so gary想咩佢落樓梯
kai爆
kai邦幾幸福呢,,,hehe
放學,,,choir
同肥揚勁係到玩
傻左
之後睇左15mins社足
回家with fifi同katie
|
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
| CHOI |
分類: 未分類 |
今日頒獎,,,mr poon既演講
呂鴻鴻上左top 10
勁 睇唔出佢咁得>w<
board decoration攞左獎
都唔知win乜
但同其他班相比
可能好少少掛
中文堂就咁無左
art玩wire
呀璇比我屈o
靚女一名
IS唔係好明
聽到我一頭煙
lunch choir
maths x2測驗
幾難
放學見蔡蔡
無人比佢寫手冊
破記錄o
then去ex.1e多返好多人
hapi少少
但班所謂既com見到有點兒
驚訝+無奈
之後打左陣T.T
比呀sir話我反應慢
then睇波green vs red (junier)
2比1
blue vs yellow
4比8
立青有份踢
suki同我講佢側面幾靚仔
呵呵 xDD
當然LA~~hehe
P.S.好好好唔開心
原因有3
其一,,,調左個死位,,,無GAG
其二,,,成日比james蝦>3<
其3,,,,因為見到d野,,,我無奈,,,,,我嬲 |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|