2007 年 1 月 14 日 星期日  |
重打日記  |
分類: 未分類 |
N咁耐無打日記
等我一次過打返曬佢先
首先某日我返到學校
見到老妖捉人頸巾o
如果比佢見到我果條既話
佢一定捉硬我
到時咪死得+w+
so我正式宣佈我果條野
即時作廢,,嗚嗚嗚
講返考試先
衰左!!!
衰唔溫書
我好sure咁講
今次實跌跌跌
特別係IS
都唔知乜水出
第7課後面果d都唔出
反而electron就出得勁多
好心佢出既話都同我地溫溫呀
唔問佢都唔講話要考
仲之有7字頭都要謝主lo
geo無 溫到evaporation
10分無曬
又無9字頭
衰多課
中文好q難
太多野問,,,諗都諗唔切
做唔曬>=<
中史總共溫左3次
溫到2點先訓
諗住可以有10成把握
可惜上天氣弄我
做唔曬問答
明明識的o
但做唔曬,,,嗚啦啦
仲之今次差差差
但我係never give up
下次再黎過>,<
考完試我就不停咁煲碟
出出都好正
有小孩不笨2,,nana,,戀受初哥
9個女仔一隻鬼,,,仲有peter pan,,hehe
宜今日我就同媽咪去shatin行街
迫到嘔
行左4粒鐘
最後比我屈了買衫>w<
no name 既衫好靚
可惜唔平
宜聽日就make cookies
終於可以整啦!!!
呀!唔記得左仲有oral沒溫tim@.@
|
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
| LS |
分類: 未分類 |
今日我又差點兒差到了
ls好鬼難
問D鬼K問題
差D唔識答
考完左,,,,
我地係到商量話
MS盤每次見到林元都會講
林元再+上一個燦爛既笑容
真係好似好想姦掉他,,,,XDDD |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|