無啦啦落 好彩有帶
首先去ex.1e再去2b
其實我覺得有d野係fix左嫁啦
有我係唔係到都一樣je,,,,唉
之後中文,,,,狂抄notes
CP,,,好撚悶(學左suki d衰野,,,xDDD)
PTH,,,考口試
一堂考曬快過打仗
then,,,LS有個乜太黎睇堂
坐左係JO旁
可惜我都係照傾計with衰康
同衰康玩真係好feel(無其他意思嫁!!!)
放學
煩緊一個問題
就係我去2b定1e
我都話上左2次台佢都唔知la
可惜michelle佢地又怕萬一唔得又,,,,,,,,
最後我都係去左1e
但我當然要幫堯佢地手搞掂左2b先la
班男仔成日係到走佬
好撚黑人憎
咁算係點先,,,唔好咩都係我地班女仔就曬你地先得嫁
只係排位同足人都搞左成粒鐘
搞到我都唔知爆左幾多次粗口
好想屌爆佢地
合作少少咪好LO
4:30初賽
d人見到我去1e比人話反骨
sor,,,,lo
原來ex.1e夠20人
唉!!!!真好
2b唱得好細聲
企得太迫
宜我地1e唱得ok大聲lo
kiko仲話唱得爆好
我都唔知講咩先好,,,,,, |