2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 玩豬肺 |
分類: 未分類 |
今朝練歌歌
ex.1e少人到無得再少
2b大聲到唔洗出聲 =.="""
我見到呂鴻鴻&桂桂都肯黎
真係好感動
我地終於夠20個人la
maths,,不停係到同源拋擦交碎
足足玩左成2堂
勁搞野,,,最後源比馮sir發現左
比人罰,,,xddd
is,,,剪豬肺
嘔心
連碩碩都驚o,,,,哈哈
music,,,,比人玩
好唔自然
唱到我都唔知自己唱乜
甩左
又唱到走音
陰公lo,,,,,,
lunch又話練歌
d人又唔多想練
waste my time!!!!!
到唔團結既>3<
eng,,好眼訓
琴日12點先訓
今日7點左右就起身
放學,,,ex.1e
岩岩好20個人
可惜becky佢地好火
鬧左CCD好耐
then又玩下咁
實際練得個15mins
好失望
之後去練波
走籃走到kai
都唔知係唔係因為我中意dance
so好似d dancer咁扭下扭下咁
我都唔知點解會咁
之後打比賽
6:30走with james
P.S. 堯,jo,james唔好唔開心la
我地要hapi呀!!!!
|
2006 年 12 月 11 日 星期一  |
| 2日無打blog |
分類: 未分類 |
我好懶地2日無打到blog
今日首先係英文堂
mr劉又講佢d偉論
默書係都斯哩斯呢,,,xyz
中文好悶
ms chan up乜我都係不停咁點頭
因為上佢堂除左點頭之外就真係無野做嫁LA
小息去左圖書館到借D煮食既書
HE堂睇,,,XDDD
HE睇powerpoint
一路睇一路同jo,榆,堯傾計
之後design一陣就lunch
powerpoint D model真係好笑到爆
PE玩d無聊野
situp,掌上壓同坐地前伸
可惜situp,掌上壓都衰左>3<""""
坐地前伸又同上年一樣
好失望
唔通真係年紀大lo
之後果堂玩火燒後"冷"
玩到全班人尖叫ooo000
high左!!!!!
then要聽講座
笑爆
因為我地後面班高人
不停係到chat
4:45放人
去練左陣ex.1e
多左d人
串嘴with菜
可惜我極嬲了anson =0= |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 62 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|